Klient nie otrzymał sms na telefon aby uaktywnić karte - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 25 paź 2018, 11:08

klient twierdzi ze nie otrzymał smsa żeby uaktywnić kartę elektroniczną co mam zrobić????
Baska
Stażysta
Posty: 116
Od: 14 mar 2017, 12:36
Zajmuję się: Swiadczenia rodzinne


Napisano: 25 paź 2018, 12:52

Wątek pojawiał się wielokrotnie, proszę przeczytać sobie ten temat: https://forum.ops.pl/viewtopic.php?f=57&t=207262633
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x