KDR bład w imieniu - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 07 lip 2014, 13:02

Czy miał z was coś takiego ze wprowadził błędnie dane z wniosku chodzi mi o imię i wysłałam już zamówienie na kartę z tym błędem. Co teraz?
ebk


Napisano: 07 lip 2014, 13:19

Ja mam podobną sytuację, tylko z imieniem i nazwiskiem. Wniosek papierowy nie jest w ogóle analogiczny do wniosku elektronicznego i jadąc automatycznie wpisała w miejsce imienia nazwisko i odwrotnie. Błąd zobaczyłam dopiero na wydruku po zamówieniu.
Dzwoniłam na help desk i usłyszałam, że już się nie da nic zrobić, trzeba czekać na kartę i dopiero wtedy złożyć reklamację jakościową.
piciripci

Napisano: 07 lip 2014, 15:14

piciripci pisze:Ja mam podobną sytuację, tylko z imieniem i nazwiskiem. Wniosek papierowy nie jest w ogóle analogiczny do wniosku elektronicznego i jadąc automatycznie wpisała w miejsce imienia nazwisko i odwrotnie. Błąd zobaczyłam dopiero na wydruku po zamówieniu.
Dzwoniłam na help desk i usłyszałam, że już się nie da nic zrobić, trzeba czekać na kartę i dopiero wtedy złożyć reklamację jakościową.

No tak ale kto biedzie obciążony kosztami? bo o tym mowy nie ma? a w systemie jest informacja, że biorą na siebie tylko błędy spowodowane z ich winy
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 08 lip 2014, 15:02

piciripci pisze:Ja mam podobną sytuację, tylko z imieniem i nazwiskiem. Wniosek papierowy nie jest w ogóle analogiczny do wniosku elektronicznego i jadąc automatycznie wpisała w miejsce imienia nazwisko i odwrotnie. Błąd zobaczyłam dopiero na wydruku po zamówieniu.
Dzwoniłam na help desk i usłyszałam, że już się nie da nic zrobić, trzeba czekać na kartę i dopiero wtedy złożyć reklamację jakościową.

A to jest błąd??? Dane się przecież zgadzają
Jago

Napisano: 09 lip 2014, 7:55

Póki co jest błędem.
piciripci

Napisano: 15 lip 2014, 13:25

i co dalej z problemem mam to samo zamiast nazwiska imię i zamiast imienia nazwisko...........co robicie z takim błędem?
IskaS

Napisano: 15 lip 2014, 13:48

Jak przyjdzie karta trzeba ją anulować i wniosek o nową kartę, natomiast kto za to ma zapłacić to nie wie nikt.
izydor

Napisano: 16 lip 2014, 12:34

Należy skontaktować się z wytwórnią PW, telefonicznie i wysłać mailem dokładne dane rodziny z prośbą o wycofanie zamówienia. Dopóki karta nie jest w produkcji można to bez problemu zrobić, zamówienie zostanie wycofane i można dokonać zmian. Przerabialiśmy to dzisiaj i jak się okazuje to żaden problem
internet

Napisano: 23 lip 2014, 7:30

A jaki tam jest kontakt do tej Wytwórni? Taki jak na kopercie, w której przyszły karty?
maria123

Napisano: 23 lip 2014, 17:29

w systemie RI KDR wejdz w zakładkę pomoc i tam jest kontakt podany do wytwórni
gość23



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x