KDR-problem z wprowadzeniem wniosku

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 07 lip 2014, 9:18

Proszę o pomoc....Próbuje od piątku wprowadzić wniosek, wpisuje dane itd., ale na dole strony nie mam komunikatu "Wyślij wniosek" tylko "Zapisz wniosek" i już mnie szlag trafia bo robię to już chyba z 20 raz i nic z tego. Podpowiedzcie jak z tego wyjść
Aga2014


Napisano: 07 lip 2014, 9:21

Robisz dobrze. Trzeba zapisać wniosek a potem wyświetli się następna informacja i tam można wysłać już wniosek. System jeszcze będzie pytał o sprawdzenie poprawności danych. Ale jak wszystko jest OK można wysyłać.
$$$

Napisano: 07 lip 2014, 10:33

ok. Ale ja daję "Zapisz wniosek" i go nigdzie nie widzę
Gość

Napisano: 07 lip 2014, 10:44

Dane są widoczne w Zarządzaniu kartami - przeglądanie wniosków
$$$

Napisano: 07 lip 2014, 10:48

Problem w tym że go tam nie ma, coś chyba jest nie tak
Gość

Napisano: 07 lip 2014, 10:54

W statusie karty musisz zaznaczyć "do zamówienia" , "zamówiona", bądź "w produkcji" i wcisnąć "filtruj". Rodzina powinna się pokazać.
$$$

Napisano: 07 lip 2014, 11:08

Niestety nie pokazuje się, masakra, może trzeba za każdym razem się logować?
Gość

Napisano: 07 lip 2014, 11:15

Za mam wprowadzoną rodzinę i sprawdzam ją tak: zarządzanie kartami - przeglądanie wniosków - status "zamówiona" - filtruj i się pojawia. U Ciebie też tak powinno być.
$$$

Napisano: 07 lip 2014, 11:55

Pojawiają mi się poprzednie dodane rodziny no a ta tak jakby jej nie było
Gość

Napisano: 07 lip 2014, 12:47

Dodałam wszystkie możliwe dane, typu ulica, telefon itd. Puściło! Tylko powinnam mieć numer 2 jako kolejny a wyszło mi 8, nie miałam żadnej opcji, żeby poprawić, ale to chyba nie jest błąd
Gość


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny