Proszę o pomoc....Próbuje od piątku wprowadzić wniosek, wpisuje dane itd., ale na dole strony nie mam komunikatu "Wyślij wniosek" tylko "Zapisz wniosek" i już mnie szlag trafia bo robię to już chyba z 20 raz i nic z tego. Podpowiedzcie jak z tego wyjść
Robisz dobrze. Trzeba zapisać wniosek a potem wyświetli się następna informacja i tam można wysłać już wniosek. System jeszcze będzie pytał o sprawdzenie poprawności danych. Ale jak wszystko jest OK można wysyłać.
Za mam wprowadzoną rodzinę i sprawdzam ją tak: zarządzanie kartami - przeglądanie wniosków - status "zamówiona" - filtruj i się pojawia. U Ciebie też tak powinno być.
Dodałam wszystkie możliwe dane, typu ulica, telefon itd. Puściło! Tylko powinnam mieć numer 2 jako kolejny a wyszło mi 8, nie miałam żadnej opcji, żeby poprawić, ale to chyba nie jest błąd