KDR REKLAMACJA - POMOCY - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 12 sie 2014, 11:41

POPEŁNIŁAM BŁĄD W NAZWISKU PRZY WPROWADZANIU DO PROGRAMU. OTRZYMAŁAM TAKĄ KARTĘ I MATKA DZIECKA ZAUWAŻYŁA TEN BŁĄD I ODDAŁA MI KARTĘ. WPROWADZIŁAM REKLAMACJĘ DO PROGRAMU, TAMTA KARTA JEST JUŻ ANULOWANA A NOWA ZAMÓWIONA, CZY MUSZE WYSYŁAĆ DO NICH TE KARTE ZE ZŁYM NAZWISKIEM I Z PAPIEROWYM ZGŁOSZENIEM WADY?
paula_2101


Napisano: 12 sie 2014, 11:55

Nie, karta zostaje w "aktach". Poprawiłaś dane w systemie i zamówiłaś nową kartę to wystarczy.
tinka11

Napisano: 12 sie 2014, 11:59

OKI, DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDŹ
paula_2101

Napisano: 12 sie 2014, 14:38

Błędy z winy pracownika nie podlegają reklamacji, po prostu anulujesz kartę w systemie i zamawiasz drugą kartę
IGCIA


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x