Klient nie pobrał zasiłku stałego przez 2 miesiące, nie ma z nim kontaktu.
Jak rozumiem:
- wstrzymujemy wypłatę
- wysyłamy zawiadomienie o wszczęciu postępowania wyjaśniającego
- jeśli nie wyjaśni to decyzją stwierdzamy wygaśnięcie decyzji o z. stałym
I tu moje pytanie - z jaką datą stwierdzamy wygaśnięcie tej decyzji?
Co z niepobranymi pieniędzmi?
klient nie pobiera świadczeń przez 2 miesiące - wygaszanie decyzji
-
- Starszy referent
- Posty: 777
- Rejestracja: 14 gru 2017, 18:33
- Zajmuję się: pomoc społeczna
- Kontakt:
Oprócz klient nie pobiera świadczeń przez 2 miesiące - wygaszanie decyzji - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
Zwrot wydatków DPS
ubezpieczenie za osoby w CIS
Okresowy w poczet stałego "na zasadach"
Usługi opiekuńcze.
Aktualizacja oprogramowania POMOST Std
upoważnienie samowolne na talon
Pomoc po opuszczeniu ZK
Kto płaci za DPS
Przeniesienie z DPS do innego DPS
Okresowy w poczet stałego - co z dotychczasową decyzją?
Pomoc rzeczowa-zywność i odzież
skierowanie do ZOL
zgon osoby
Dodatek dopełniający - rozwikłanie problemu do Pana Ten z Łopieki
zwrot kosztow pogrzebu
Opieka naprzemienna, a skład rodziny