iks_ps pisze:Czy klienci mogą dzwonić w sprawie usterek dotyczących kart (zwłaszcza elektronicznych) na pomoc techniczną - ten nr tel z kier. 32, jak do tej pory, tj. przed 01.04.2019? Jeśli nie, to gdzie mogą uzyskać pomoc?
NAJLEPSZE JEST TO, ŻE MINISTERSTWO PO PROSTU "OLAŁO" URZĘDY REALIZUJĄCE KARTĘ...
brak poocy technicznej dla urzędów,
brak powiadomień o odbiorze karty
czy infolinia dla klientów działa...pytanie za milion....adres wskazuje na skrzynkę ministerialną,....a jak to wygląda nikt do końca nie wie..
Ja bym klientowi podał ten adre, który sugerowała ministrostwo czyli własnie
[email protected] i konie tamatu, czy działa czy nie to nie nasz problem...w razie problemów niech klienci dzwonią do ministerstwa...
Oczywiscie pierwsze sprawdzić czy prawidłowy był we wniosku telefon i adres e-mail...