Proszę o pomoc w następuącej kwestii: wychowanka r. z. otrzymała pomoc na kontynuowanie nauki od lutego 2009 r. na podstawie aktualnego zaświadczenia ze szkoły, w marcu przedstawiła kolejne zaświadczenie i przestała się kontaktować z pracownikiem socjalnym. Do szkoły nie uczęszczała ale szkoła nie skreśliła jej zlisty uczniów mimo tego, ze nie przystąpiła do egzaminów w czerwcu, we wrześniu automatycznie została przepisana na powtarzanie I semestru. W listopadadzie pojawiła się i oświadczyła, ze nie kontynuuje nauki, ale ze szkoły mamy zaswiadczenie, ze nadal jest uczennicą? Co z tym zrobić?Proszę o pomoc!
Uważam, że uchylenie powinno być od daty wydania decyzji uchylającej a nie wcześniej. A w oświadczeniu powinno być zawarte od kiedy nie kontynuuje nauki. Poproś także szkołę o szczegółową odpowiedź dotyczącą jej frekwencji w szkole. Będzie to podstawa do żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.
Witam, mam takie pytanie. Jestem uczniem i pobieram pomoc na kontynuowanie nauki. We wrzesniu (na poczatku) wtrzymano mi wyplate swiadczenia poniewaz nie doslalem zaswiadczenia o kontynuowaniu nauki na kolejnym semestrze szkoly. dzis mamy pazdziernik, zastanawiam sie czy otrzymam swiadczenie, bo pod koniec wrzesnia wyslalem ltemm poleconym to zaswiadczenie, ktore problem mialem odebrac z sekretariatu szkoly bo byl po prostu nieczynny. Czy mozliwe jest ze otrzymam pomoc z \"wyrownaniem\"? czy wogole jaa otrzymam ? czy po prostu stwierdzono iż \"za późno \" wyslalem zaswiadczenie? Nie otrzymalem zadnego pisma ktore informowaloby mnie o tym ze świadczenie zostało mi wstrzymane. Pozdrawiam serdecznie