Krok po kroku - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 08 sty 2016, 12:18

Jak zamówić KDR ?
Krok po kroku ?
ppppprprprp


Napisano: 08 sty 2016, 12:20

tez chciałabym wiedzieć, mógłby ktoś napisać jak wniosek jest w obsłudze , jaki później status wybrać ??
kalina

Napisano: 08 sty 2016, 12:21

Mam status rozpatrzenia zatwierdzone i co dalej ?
W co wejść, co kliknąć ?
pppppprppppp

Napisano: 08 sty 2016, 14:01

wnioski do obsłużenia klikasz na wniosek- obsłuż a później zaznaczasz wszystkie karty- decyzja o przyznaniu kart i zatwierdzenie
pózniej zamówienia kart- nowe zamówienie i znowu sprawdzasz czy wszystko sie zgadza, zaznaczasz wszystki i klikasz zamów- system pyta czy zamówić karty- klikasz ok- karty znikaja jako zamówione i na tym ładnie by sie skończyło gdyby nie fakt ze wyskakuje błąd- "wystąpił wyjąteK".......
no i dalej nie wiem co....
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...

Napisano: 08 sty 2016, 14:28

właśnie u mnie to samo wyskoczył błąd, a powiedz skanowałaś dokumenty ?? bo ja nie. sprawa jest rozpatrzona czyli dobrze czy nie ??
pres

Napisano: 08 sty 2016, 14:29

znaczy jest do rozpatrzenia i nie wiem co dalej ??
pres

Napisano: 08 sty 2016, 14:34

ten system jest maskaryczny wchodzę we wnioski do obsłużenia jest wniosek który wprowadziłam jest rozpatrzony wchodzę we wniosek jest do rozpatrzenia
Mała
mała mii pisze:wnioski do obsłużenia klikasz na wniosek- obsłuż a później zaznaczasz wszystkie karty- decyzja o przyznaniu kart i zatwierdzenie
pózniej zamówienia kart- nowe zamówienie i znowu sprawdzasz czy wszystko sie zgadza, zaznaczasz wszystki i klikasz zamów- system pyta czy zamówić karty- klikasz ok- karty znikaja jako zamówione i na tym ładnie by sie skończyło gdyby nie fakt ze wyskakuje błąd- "wystąpił wyjąteK".......
no i dalej nie wiem co....
powiedz jak Ty masz, możesz to sprawdzić ?? gdzie aktualnie możesz podejrzeć ten wniosek ??
pres

Napisano: 08 sty 2016, 14:43

właśnie też tak- jak wejdę we wnioski do obsłużenia to tam mam te wnioski ale ze statusem sprawy- rozpatrzona :/
te wnioski chyba zmienią status na obsłużone dopiero po dostarczeniu i wydaniu kart.

jak wejde w nowe zamówienie kart- to komunikat -Brak kart oczekujących na przekazanie do Producenta.
ale jak wejde w zarządzanie kartami- ststus karty to mam do zamówienia te karty które juz niby zamówiłam ale wyskoczył mi błąd :/

masakryczny ten system, poza tym nie wiem czy ja czegoś nie dostrzegam do zaznaczenia- na etapie wprowadzania wniosku czy przy każdym członku rodziny trzeba wprowadzać adres zamieszkania osobno??
dokumenty skanowałam, wole mieć więcej niż mniej
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa
Julian Tuwim
mała mii
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1445
Od: 08 maja 2014, 9:26
Zajmuję się: FA, SR, KDR, CZ.P. i wszystko inne...

Napisano: 08 sty 2016, 15:13

po rozpatrzeniu wniosku i zamówieniu kart... powinniśmy zmienić statut sprawy : zmień statut sprawy: zakończ obsługę. ale gdy wchodzić w te zakładki to nie ma :zakończ obsługę... tylko zakończ bez rozpatrzenia... co jest kolejnym błędem w systemie.
Wielu osobom wychodzi błąd podczas zamawiania kart. jest to kolejny błąd systemu. mam nadzieje że notatki służbowe tylko mnie ratują bo NIC NIE DA SIĘ W SYSTEMI ZROBIĆ DOBRZE NA OBECNĄ CHILĘ.
vvvvvvvv

Napisano: 12 sty 2016, 18:12

O co chodzi z tym " BŁĄD WYSTĄPIŁ WYJĄTEK" ???
:twisted: :twisted: :twisted:
cvv


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x