odbiór przesyłki - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 07 sty 2016, 14:18

Hej, dostałam dziś karty z PWPW i chciałam je odebrać w systemie.. niestety po wpisaniu nr koperty system stwierdza "brak kart spełniających podane kryteria"... ma ktoś pomysł co zrobić, żeby ten "cudowny" program "zobaczył" karty, które otrzymałam?
wrrrrrrrrrrrr


Napisano: 07 sty 2016, 14:36

mam ten sam problem wprowadziłam wniosek w starym roku a odebrałam karty w nowym i niestety nie widzi ich w nowej wersii może ktoś korzystał z help dysku dla kdr może oni pomogą rozwiazać ten problem
maria125

Napisano: 07 sty 2016, 14:41

też nie mogę odebrać przesyłki, nie wiem czy czekać na koniec dnia, kiedy mniej ludzi sie loguje, moze to cos da?
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 07 sty 2016, 14:46

właśnie odkryłam, że te karty, które dostałam w przesyłce mają status "w produkcji" a nie "wysłane", może dlatego nie można odebrać tej przesyłki bo PWPW nie wklepała do systemu że przesyłka o takim nr jest nadana?
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 07 sty 2016, 14:52

no u mnie też chodzi o karty zamówione jeszcze w zeszłym roku... dzwoniłam na help desk, ale oczywiście wszystkie linie zajęte..nie wiem co zrobić, pewnie zaczekam i spróbuję jeszcze raz później może uda się je "odebrać" w systemie.. eh.. jeśli czegoś się dowiecie to dajcie znać, proszę:)
wrrrrrrrrrrrr

Napisano: 07 sty 2016, 14:54

napisałam na help-descu, zobaczymy co odpowiedzą
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 07 sty 2016, 15:03

jak cos bedzie wiadomo to pisz mam ten sam problem .
Marta_16

Napisano: 08 sty 2016, 10:19

U mnie to samo.
Iwona Akdowejow

Napisano: 08 sty 2016, 12:30

no i jak tam? wiecie coś? ja niestety do Centrum Obsługi Użytkownika Si KDR nadal nie mogę się dodzwonić... dzwoniłam do PWPW, ale tam stwierdzili, że oni tego systemu nie obsługują, więc to nie jest tak, że PWPW czegoś nie wklepała (PWPW w ogóle tego systemu nie zna).. a na Centrum Obsługi nadal wszystkie linie zajęte.. udało się komuś rozwiązać ten problem ?
wrrrrrrrrrrrr

Napisano: 08 sty 2016, 13:10

moje zgłoszenie w help descu jest nadal w realizacji od wczoraj. Nadal nie mogę odebrać przesyłki
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x