Witam,
Trzeba zarejestrować nowy wniosek, jako wnioskodawcę podać rodzica, a w danych członków rodziny wpisać dziecko, któremu wydaje się przedłużenie. W rodzaju wniosku wybieramy "wnoszę o przyznanie nowej karty dla członka rodziny, który był jej posiadaczem", poniżej wyświetli się dodatkowe okienko i tam wybieramy przedłużenie. Następnie określamy rodzaj szkoły, planowany termin ukończenia nauki klikamy na zatwierdź. Potem w decyzjach wydajemy przyznanie katy, a później przechodzimy do zakładki zamówienia kart - nowe zamówienie, w tym miejscu powinna pojawić karta o którą wnioskujemy i klikamy na zamów. Właściwie to tyle, problem w tym, że u mnie po kliknięciu na zamów wyskakuje błąd "wyjątek systemu" i karty nie da się zamówić. Napisałem na helpdesk, czekam na odpowiedź. Czy ktoś ma podobny problem?
Witaj,mam taką sytuację, gdy rano przyjdę do pracy spróbuję zrobić to co mówisz i powiem czy też mam taki błąd, a jak to jest z numerem wniosku nadanym w urzędzie? I nas prowadzone są teczki dla każdych z rodzin i wszystko co się dzieje z dana rodzina trafia właśnie do tej teczki, w starym systemie wybieralo się po prostu rodzine i dla konkretnej osoby klikalo przedłużenie. Jak teraz zrobić? Nadać całkowicie nowy numer wniosku w urzędzie?A może wpisać ten który został migrowany do nowego systemu? Hmm jak np. Wejdę w nowym systemie na rodzinę która miała taką sytuację w starym systemie to nie pokazują się 2 wnioski tylko jeden. Ciekawe co się teraz stanie jak damy nowy wniosek czy będą występowały w systemie 2, czy zostanie to jakoś podpięte??
A czy jak przedłużacie kartę to poprawiacie dane? Bo przy wczytanych wnioskach ze starego systemu w pozycji imię jest np.ANNA MARIA a pozycja drugie imię puste. Jeżeli poprawię tą pozycję to wyskakuje ostrzeżenie że dane niezgodne.
W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w
związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze
funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.
Olaa pisze:A czy jak przedłużacie kartę to poprawiacie dane? Bo przy wczytanych wnioskach ze starego systemu w pozycji imię jest np.ANNA MARIA a pozycja drugie imię puste. Jeżeli poprawię tą pozycję to wyskakuje ostrzeżenie że dane niezgodne.
Witaj, jak ja też wybrałam dane i miałam tą samą sytuację, ale po prostu z pola gdzie były 2 imiona, jedno wyciełam i wkleiłam do okna z drugim imieniem i nie mam takie komunikatu jak ty.