Jak w nowym systemie przedłużyć kartę? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 07 sty 2016, 15:03

Proszę pomóżcie. Gdzie w nowym systemie wprowadzić przedłużenie karty?
sylwia1980


Napisano: 07 sty 2016, 15:23

Proszę pomóżcie .... :(
sylwia1980

Napisano: 07 sty 2016, 16:12

Niestety nikt nie chce w sprawie przedłużenia odpisac zarówno tobie jak i mi ;(
lucy2

Napisano: 07 sty 2016, 16:29

Witam,
Trzeba zarejestrować nowy wniosek, jako wnioskodawcę podać rodzica, a w danych członków rodziny wpisać dziecko, któremu wydaje się przedłużenie. W rodzaju wniosku wybieramy "wnoszę o przyznanie nowej karty dla członka rodziny, który był jej posiadaczem", poniżej wyświetli się dodatkowe okienko i tam wybieramy przedłużenie. Następnie określamy rodzaj szkoły, planowany termin ukończenia nauki klikamy na zatwierdź. Potem w decyzjach wydajemy przyznanie katy, a później przechodzimy do zakładki zamówienia kart - nowe zamówienie, w tym miejscu powinna pojawić karta o którą wnioskujemy i klikamy na zamów. Właściwie to tyle, problem w tym, że u mnie po kliknięciu na zamów wyskakuje błąd "wyjątek systemu" i karty nie da się zamówić. Napisałem na helpdesk, czekam na odpowiedź. Czy ktoś ma podobny problem?
mariuszziolek

Napisano: 07 sty 2016, 17:41

Witaj,mam taką sytuację, gdy rano przyjdę do pracy spróbuję zrobić to co mówisz i powiem czy też mam taki błąd, a jak to jest z numerem wniosku nadanym w urzędzie? I nas prowadzone są teczki dla każdych z rodzin i wszystko co się dzieje z dana rodzina trafia właśnie do tej teczki, w starym systemie wybieralo się po prostu rodzine i dla konkretnej osoby klikalo przedłużenie. Jak teraz zrobić? Nadać całkowicie nowy numer wniosku w urzędzie?A może wpisać ten który został migrowany do nowego systemu? Hmm jak np. Wejdę w nowym systemie na rodzinę która miała taką sytuację w starym systemie to nie pokazują się 2 wnioski tylko jeden. Ciekawe co się teraz stanie jak damy nowy wniosek czy będą występowały w systemie 2, czy zostanie to jakoś podpięte??
lucy2

Napisano: 11 sty 2016, 12:13

[quote="mariuszziolek"] Ja mam taki sam problem. Czy dostałeś już odpowiedź z helpdesk??
kdrr586

Napisano: 12 sty 2016, 9:30

A czy jak przedłużacie kartę to poprawiacie dane? Bo przy wczytanych wnioskach ze starego systemu w pozycji imię jest np.ANNA MARIA a pozycja drugie imię puste. Jeżeli poprawię tą pozycję to wyskakuje ostrzeżenie że dane niezgodne.
Olaa

Napisano: 12 sty 2016, 12:00

Proszę bardzo :)

W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w
związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze
funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.

Centrum wsparcia użytkowników SI KDR
mariuszziolek

Napisano: 12 sty 2016, 12:22

Olaa pisze:A czy jak przedłużacie kartę to poprawiacie dane? Bo przy wczytanych wnioskach ze starego systemu w pozycji imię jest np.ANNA MARIA a pozycja drugie imię puste. Jeżeli poprawię tą pozycję to wyskakuje ostrzeżenie że dane niezgodne.

Witaj, jak ja też wybrałam dane i miałam tą samą sytuację, ale po prostu z pola gdzie były 2 imiona, jedno wyciełam i wkleiłam do okna z drugim imieniem i nie mam takie komunikatu jak ty.
ewcia9



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem