Szkoda że nie dane nam było robić oprogramowania terminalu - inaczej to wszystko by wyglądało.
pozdrawiam
Widocznie jesteście zbyt biedni i za mało daliście w łapę komu trzebaSYGNITY pisze:Szkoda że nie dane nam było robić oprogramowania terminalu - inaczej to wszystko by wyglądało.
pozdrawiam
Należy tylko dodać że nie jest to wina systemów SD - usługi niedziałające zostały zablokowane do czasu wejścia w życie zmian prawnych, na co dostawcy SD nie mieli wpływu - systemy SD były i są dostosowane do tych usług, o czym świadczą świadectwa zgodności wydane przez MPiPS. Co więcej Dostawcy SD w tym niżej podpisany wielokrotnie zgłaszali do Wykonawcy Emp@tii liczne zgłoszenia co do niefunkcjonalności oprogramowania terminali, błędnej zawartości słowników terytorialnych Emp@tii, niezrozumiałych i nic nie mówiących Użytkownikom komunikatów zwracanych przez Em@tię w przypadku zablokowania usługi (np. "Error 403 - brak uprawnień", kiedy w istocie nie chodzi o żaden brak uprawnień tylko o zablokowanie usługi do czasu wejścia w życie zmian prawnych). Niestety poza zgłaszaniem nic więcej nie mogliśmy zrobić, bo nie my jesteśmy wykonawcą Emp@tii.SoroQ pisze:Samo działanie funkcji Empatii w systemach SD również pozostawia wiele do życzenia - część podsystemów nie działa w ogóle (2 x CEPiK, ZUS dla SR/FA), niektóre tylko połowicznie (PESEL - jedynie porównuje dane z systemu a nie pokazuje jakie dane są w systemie PESEL - jak zweryfikować adres osoby z nowym dowodem bez wpisanego adresu?)