kto odpowiada za Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach w roku - Księgowość

  
Strona 3 z 4    [ Posty: 33 ]

Napisano: 20 lut 2014, 16:07

-czy usługę pogrzebową za podopiecznych wpisujecie ,czy też to jest nasze zadanie i się nie wpisuje??
-Czy jeżeli zawarliśmy umowę za wynajem lokalu na czas nieokreślony w 2009 r. i tylko aneksem w 2013r zmieniliśmy kwotę za odpłatność ...to tego też nie ujmujemy w sprawozdaniu-bo ; aneksów się nie ujmuje i faktur za wynajem za 2013r też nie zliczam i wynajmu wcale nie wykazuję w sprawozdaniu- czy dobrze myślę ???
-czy opłatę za ubezpieczenie mienia OPS na podstawie polisy ujmujecie w sprawozdaniu??
-czy szkolenia za pracowników ujmujecie w sprawozdaniu ???
-czy okresowe badania pracowników ujmujecie ,czy nie??
mam nadzieję wpisałam wszystkie \"rzeczy\" z którymi mam problem :-(((


~ola


Napisano: 20 lut 2014, 17:20

-badania okresowe - tak
-szkolenia -tak
-ubezpieczenie - tak
-najem - ja rozliczam jeśli aneks był w 2013 podpisany to na podstawie faktur, mam taki sam przypadek
- pogrzeby też wpisałam bo nie są płacone na podstawie decyzji (ale tego nie jestem pewna czy trzeba)
~mopsik

Napisano: 21 lut 2014, 10:44

może jeszcze czy umowy zlecenia np. z asystentem rodziny,
~iza

Napisano: 21 lut 2014, 11:28

Za to sprawozdanie odpowiada główny księgowy.
~marian

Napisano: 21 lut 2014, 12:03

A dlaczego główny księgowy, przecież on nie podpisuje faktur pod względem zamówień publicznych.
~pat

Napisano: 21 lut 2014, 14:02

Własnie!
~OlaII

Napisano: 21 lut 2014, 14:05

odpowiada kierownik, na dobrą sprawę księgowy nie ma nic wspólnego z zamówieniami publicznymi, tylko i wyłącznie jest odpowiedzialny za przelewy i zgodność z planem finansowym w tym zakresie. umowy zawiera kierownik, itp., więc księgowe my tylko podajemy kwoty do sprawozdania, bo to nasza działka, a pozycje, w które wpisać to powinien wiedzieć kierownik
~gumi

Napisano: 21 lut 2014, 14:18

gdzie wy żyjecie.... Kierownik sprawozdanie ma zrobić... ale mnie rozbawiłyscie... chociąż może są tacy... niestety nie u mnie...
~monika

Napisano: 21 lut 2014, 15:13

A to tylko księgowy ma być do wszystkiego? Innych pracowników nie ma?
~OlaII

Napisano: 22 lut 2014, 17:43

To skoro księgowy nie odpowiada za zamówienia publiczne! to co mają robić małe ośrodki. Przecież w nich nie ma specjalistów do wszystkiego, do zamówień publicznych też! więc kto to ma zrobić pracownik socjalny czy sprzątaczka. bo w małych ops-ach tylko tacy pracownicy są zatrudnieni.
~ala



  
Strona 3 z 4    [ Posty: 33 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x