Kto zatwierdza delegacje dyrektorom - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 17 kwie 2025, 11:07

Jak to u Was jest? Kto podpisuje merytorycznie i zatwierdza do wypłaty delegacje Waszych kierowników/dyrektorów, czy oni sami, czy zastępca lub osoba upoważniona?
mgops7
Podinspektor
Posty: 1588
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość


Napisano: 17 kwie 2025, 12:13

My dajemy do podpisu do burmistrza/zastępcy. Podobnie jak listę płac
AAAK
Praktykant
Posty: 45
Od: 29 wrz 2023, 9:50
Zajmuję się: KSIĘGOWOŚĆ

Napisano: 22 kwie 2025, 8:56

Burmistrz, wójt, starosta może upoważnić pracownika jednostki, który w jego imieniu będzie zatwierdzał dokumenty dotyczące kierownika jednostki.
Metalli
Stażysta
Posty: 62
Od: 17 maja 2024, 13:07
Zajmuję się: pcpr

Napisano: 23 kwie 2025, 9:04

Dziękuję za odpowiedzi.
mgops7
Podinspektor
Posty: 1588
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x