legitymacje służbowe pracowników socjalnych - Kadry

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 05 gru 2014, 14:49

Powiedzcie jak w Waszych ośrodkach ma się temat legitymacji? są wydawane każdemu pracownikowi socjalnemu? ujmujecie je w rejestrze druków ścisłego zarachowania? przedłużacie ważność ? Jak w ogóle zorganizowaliście tą kwestię.
jaa


Napisano: 05 gru 2014, 17:04

U nas nie ma żadnych legitymacji. Wchodzimy np. do domu i się przedstawiamy. To tyle
zzzz

Napisano: 23 sty 2015, 13:37

1. Wydaję każdemu przy zatrudnieniu.
2. Prowadzę jeden rejestr wszystkich legitymacji (dla pr. socj.i dla asystentow).
3. Na początku roku zbieram i podbijam ważność na kolejny rok.
4. Odbieram przy zakończeniu zatrudnienia.
Voila! :)
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 25 sty 2015, 23:48

Dziękuję za odpowiedź :) A dla asystenta rodziny wydajesz legitymacje służbowe takie jak dla pracownika socjalnego? Asystent pracuje na umowę o pracę czy takiemu na zlecenie też dajesz?
jaa

Napisano: 28 sty 2015, 11:52

Asystentowi "na zlecenie daje ZAŚWIADCZENIE że jest zatrudniony w ops jako asystent od - do. Tym się okazuje w instytucjach. Wystarcza.
male

Napisano: 28 sty 2015, 12:40

Ok. Dziękuję za pomoc :)
jaa

Napisano: 30 sty 2015, 10:33

Dla asystenta mam zrobiony własny wzór legitymacji. Tez wydaje przy zatrudnianiu i odbieram na zakończenie.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x