Likwidacja barier architektonicznych - Stare tematy

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 15 wrz 2015, 10:32

Witam, mam pytanie odnośnie rozliczenia umowy dot. likwidacji barier architektonicznych. Wykonawca do rozliczenia przedstawił mi 2 faktury: pierwsza na całą kwotę wykonanych robót (dofinansowanie PFRON i udział własny) - na przelew, natomiast druga faktura wystawiona jest na udział własny - zapłacone gotówką. Czy te dokumenty można uznać do rozliczenia?
dddd


Napisano: 15 wrz 2015, 10:38

z tego wynika jakby osoba niepełnosprawna miała zapłacić 2x udział własny (za pierwszą fakturę i drugą fakturę). ja bym wymagał albo jednej faktury całościowej albo 2 faktur: jedna na udział własny i jedna na dofinansowanie
pcprkolb

Napisano: 15 wrz 2015, 11:25

Chyba, że faktura na wkład własny jest zaliczkowa, to ta druga powinna zawierać całą wartość z inf o zaliczce i ta kwota zaliczkowa na minus
gran



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x