Marginalizacja osób niepełnosprawnych intelektualnie na rynk - HYdE PaRK

Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 23 kwie 2017, 15:59

Witam,
jestem studentką Pracy Socjalnej w Instytucie Socjologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Przygotowuję pracę licencjacką dotyczącą marginalizacji osób niepełnosprawnych intelektualnie na rynku pracy. W związku z tym bardzo proszę o wypełnienie mojej ankiety: https://www.interankiety.pl/i/4NVZQ1Nv . KAŻDA WYPEŁNIONA PRZEZ PAŃSTWA ANKIETA ZBLIŻY MNIE DO UKOŃCZENIA BADAŃ, BĘDĄCYCH CZĘŚCIĄ MOJEJ PRACY, DLATEGO BĘDĘ WDZIĘCZNA KAŻDEMU, KTO ZNAJDZIE CHWILĘ, BY MI POMÓC. :)
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a odpowiedzi posłużą mi jedynie do napisania pracy licencjackiej.
Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY. :)
Dominikaa94
Praktykant
Od: 23 kwie 2017, 15:54
Zajmuję się: Jestem studentką Pracy Socjalnej.

Napisano: 24 kwie 2017, 14:41

Witam!
Jestem doktorantką Instytutu Socjologii na Wydziale Socjologiczno-Historycznym i chciałam zapytać młodszą koleżankę o to, dlaczego w ankiecie pyta nas - respondentów o określenie /podanie skali zjawiska osób niepełnosprawnych intelektualnie :) .
Temat pracy licencjackiej dotyczący marginalizacji osób niepełnosprawnych intelektualnie na rynku pracy, jasno wskazuje,że to pani ma zbadać skalę zjawiska marginalizacji tej grupy społecznej w toku całego procesu badawczego. Wątpliwości budzą także rodzaje pytań, sposób budowy kateterii itd.
ankietę wypełniłam.
[Anioł*]

Napisano: 24 kwie 2017, 18:03

Dzień dobry,
bardzo dziękuję za wypełnienie ankiety! Bardzo mi Pani pomogła. Niewiele osób dotychczas zdecydowało poświęcić chwilę na pomoc dla mnie, dlatego jestem niezwykle wdzięczna :)