Moża juz wysyłać zamówienia - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 21 ]

Napisano: 19 sty 2016, 11:57

czy te karty ktore wczesniej zamowiłam gdy nie działał poprawnie znów muszę zamówić?
gość6


Napisano: 19 sty 2016, 13:40

pomocy
co mam zrobic wprowadzony wniosek mam w werscji roboczej jak wysalć do realizacji???
olqa

Napisano: 19 sty 2016, 14:08

wejdz w nowe zamówienia i tam wyślij zamówienie
kalina

Napisano: 20 sty 2016, 8:50

Olqa musisz najpierw wejśc we wnioski do obsłużenia, szczegóły edytowac zapisać następnie znowu edytowac zatwierdzic a potem we wnioski do obsłużenia i obsłuż a dalej to nie pamiętam

ja mam błąd w nazwisku który wychwyciłam jak juz wniosek rozpatrzyłam i nie moge poprawić, w instrukcji napisane ze mozna poprawić zanim wysle się zamówienie ale.. ehh
moze ktoś poradzi?
Moniami

Napisano: 20 sty 2016, 9:18

tak można edytować tuz przed wysłaniem zamówienia otwierając ikonkę z pisakiem pod lupą po prawej stronie przy danym człoku rodziny w zarządzaniu kartami, no chyba że się wysłało już zamówienie, to nie da rady :|
ubu

Napisano: 20 sty 2016, 9:31

co mam zrobic. jak loguje sie do systemu to otwiera mi sie ten komunikat i nic nie mogę zrobic . wszystko jest zablokowane?????????
gość7

Napisano: 20 sty 2016, 9:36

Ja mam to samo nie mogę wejść, mam tylko komunikat i nic nie działa
hmmm23

Napisano: 20 sty 2016, 9:38

może hasło musicie zmienić.../// Należy na głównym oknie wejść na trzeci obrazek tj. MADM, a nie w MOK, tam będzie trzeba zmienić hasło.
kkkkkkkkkkk

Napisano: 20 sty 2016, 9:46

spróbuj wcisnąć F5 mi podziałało...
goscw
Stażysta
Posty: 97
Od: 11 sty 2016, 13:17
Zajmuję się:

Napisano: 20 sty 2016, 9:52

dzieki działa!!
gosć7



  
Strona 2 z 3    [ Posty: 21 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x