Niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto. - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 19 sty 2016, 9:15

podczas logowania pojawia mi sie komunikat jak w temacie. hasła nie zmieniałam a miałam ważne do 13.01. 2016r bo administrator zalogował sie na siebie i to sprawdział... ktos miał podobnie???
lucynamops


Napisano: 19 sty 2016, 9:18

tak mialam to samo. stary system uprzerzadzal ze trzeba zmienic a ten niestety nic!!!!!
Marta_16

Napisano: 19 sty 2016, 9:20

Ja miałam tak samo. Zalogowałam się na konto administratora tam pokazała się informacja, że trzeba podać stare hasło a następnie nowe. Po podaniu nowego hasła zalogowałam się bez problemu:)
agusia198

Napisano: 19 sty 2016, 9:23

agusia 198- a gdzie na portalu administratora to Ci sie pokazało? Bo zalogowalismy sie z z osoba która jest administratorem i w ogóle nie mamy takiego komunikatu.. gdzie tego szukać?? Jak próbowalismy modyfikować na moim koncie hasło to nie da rady zminić , bo w opcji powtórz hasło jest nie aktywna....
lucynamops

Napisano: 19 sty 2016, 9:27

weszłam na https://kdr.mpips.gov.pl/adm/login.xhtml i tam chciałam się zalogować jako administrator i pojawiła mi się informacja, że hasło wygasło i trzeba podać nowe.
agusia198

Napisano: 19 sty 2016, 9:29

Tylko login wpisz swój :)
agusia198

Napisano: 19 sty 2016, 9:31

agusia198- JESTEŚ WIELKA!!!! Już mieniłam- udało się ! :) dzięki wielkie :)
lucynamops

Napisano: 19 sty 2016, 9:37

Nie ma za co :D :)
agusia198



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x