Witam.. Jak postąpic w sytuacji, gdy klientka nie mieszka na naszym terenie, nie chce podac miejsca zamieszkania a systematycznie składa podania o pomoc finansową w naszym Osrodku? Czy mieliście moze taka sytację? prosze o pomoc w tym temacie
no wiem ze nie moge ale w jaki sposob jej to zakomunkowac bo ona chce na piśmie i ciagle gdzies lata na skargi itp na co sie powolac zeby to zakonczyc? mam notatki sluzbowe z moich wizyt ze nigdy jej nie bylo i nie mieszka.
Brak możliwości przeprowadzenia wywiadu może być również przyczyną wydania decyzji odmownej. Powinny być w dokumentacji pisma informujące o konieczności przeprowadzenia wywiadu w miejscu pobytu osoby, która oczekuje pomocy.
Wezwanie do zgłoszenia sie w Ośrodku w wyznaczonym terminie pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpatrzenia, wysłać na wskazany adres i wyjaśnić. Jak nie odbierze sprawa czysta.