Hej. Jestem nowym pracownikiem i mam problem z kartami. Tzn. doszukałam się w programie, że moja poprzedniczka nie rozpatrzyła wniosków z czerwca 2019 roku!!! były złożone przez skrzynkę podawczą i ściągnięte do programu, ale nie mają nadanych u nas w Urzędzie numerów i są nie rozpatrzone (3 sztuki). Pytanie brzmi: jak powinnam je zarejestrować ? - z datą z 2019 roku czy aktualną? jeden wniosek jest o dodatkową formę karty i w zeszłym roku nie pobierano za nie opłaty (tradycyjna karta wydana była w 2017 roku). Biję się z myślami i już sama nie wiem.. Doradźcie. Pozdrawiam
no to niezłe trupy ci ktoś w szafie zostawił i masz problem, nie chce mi się wierzyć, że wszystkie wnioski są poprawnie wypełnione, ale tego przynajmniej życzę, myślę że trzeba, tak czy siak skontaktować się z petentami i wyjaśnić zaistniała sytuację, liczyć że będą wyrozumiali, że ty po kimś sprzątasz i będą chętni do współpracy. Wnioski musisz zrealizować w obecnym czasie, z tą opłatą spróbuj popytać, czy zapłacą ewentualnie, druga opcja jest, ze trzeba samemu za dodatkową formę zapłacić, a za sprzątanie syfu po kimś domagaj się jakiejś dodatkowej premii w związku z poniesionymi kosztami
Niestety wcześniej też wychodziły inne trupy ... Jeden wniosek już mi klient poprawił i nie robił problemu.. ufff.. Czyżby urok osobisty?? Najbardziej martwi mnie ta dodatkowa forma karty... dla 5 osób... Za cholerę nie będę płacić za to. Tak sobie myślę, że jak w sprawozdaniu napiszę, że wniosek wpłynął w 2019 roku, a rozpatrzony był w 2020 roku to nie mogłam pobrać opłaty więc powinno przejść. Pytanie nadal brzmi: Czy powinnam je wpisać w rejestry z 2019 roku czy w aktualne? Rozpatrzony będzie z datą marcową, więc w razie kontroli i tak mi pogrożą paluchem, bo co kogo będzie obchodzić, że w tym czasie robiłam zupełnie coś innego. Dzięki Ubu za odzew. O premii pewnie będę mogła pomarzyć
Nim skontaktujesz się z tymi osobami to na twoim miejscu najpierw bym porozmawiał z radcą prawnym oraz kierownikiem OPS czy kto tam się u was "bardziej" tym tematem zajmuje, że była taka sytuacja.
Jeżeli ten pracownik jeszcze pracuje to powinien on pozamykać i wyjaśnić te sprawy. Jeżeli nie, to powinieneś porozmawiać co z tym zrobić, bo nie wiem czy to "przejdzie", że wyjaśnisz, że rozpatrzyłeś wniosek "po roku" stąd brak opłaty. Być może ten wniosek był wypełniony błędnie czy coś i ktoś "olał" temat, ciężko powiedzieć.
A sprzątanie cudzych błędów to nie jest nic fajnego.
Dzięki Michu95. Poprzedni pracownik już nie pracuje. Wniosek o dodatkową formę karty jest poprawny i spełnia wszelkie wymogi. Wniosek, co do którego się z klientem skontaktowałam zawierał błędy, które dziś poprawił. Twierdzi, że nikt się z nim w tej sprawie wcześniej nie kontaktował, a On po prostu jest mało "internetowy" i myślał, że coś schrzanił i nie wysłał, a potem wogóle o nim zapomniał. Dyrektorka zna sprawę i sama się zastanawia. Porozmawiam z radcą prawnym, coś muszę z tym zrobić - nie potrafię udać, że tego nie widzę.
Dzięki za odzew.