Ratujcie!! - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 18 sty 2016, 11:03

Proszę pomóżcie, bo nie mogę dodzwonić się do centrum serwisowego SI KDR. Nie mogę zalogować się w tym zabójczym systemie bo wyskakuje mi informacja, że jest " niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto". Czy ktoś miał taką sytuację?
Selenit


Napisano: 18 sty 2016, 11:15

Też mam taką sytuację :( nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać jak usprawnią system...
I89

Napisano: 18 sty 2016, 11:18

Juuuż wieeemm!!! Należy na głównym oknie wejść na trzeci obrazek tj. MADM, a nie w MOK, tam będzie trzeba zmienić hasło, bo właśnie z tym to jest związane, z koniecznością zmiany hasła co 30 dni.
Selenit

Napisano: 18 sty 2016, 11:22

Ale z kolei mam znowu inny problem: nie mogę dokonać odbioru przesyłki, wchodzę w karty, odbiór przesyłki, wpisuję numer koperty i niiic, nic!
Jeśli chodzi o pojawianie się przy zamawianiu kart komunikatu "błąd - wystąpił wyjątek" , to Pan z centrum serwisowego powiedział, że należy poczekać do środy (tylko nie dopowiedział której..hehe)
Selenit

Napisano: 18 sty 2016, 11:23

Podziałało:) Dzięki :)
I89

Napisano: 18 sty 2016, 11:25

Selenit daj link do tego "trzeciego okna"...
nowapa
Podinspektor
Posty: 1085
Od: 16 gru 2014, 11:47
Zajmuję się:

Napisano: 18 sty 2016, 12:53

I89

Napisano: 18 sty 2016, 16:22

Ja również miałam inf o błędnym haśle lub loginie. Podziałała zmiana hasła na https://kdr.mpips.gov.pl/start/
Centrum telefoniczne nie funkcjonuje w ogóle, nie wierze żeby można było się tam dodzwonić.
System jest niedopracowany żadnych inf o tym ze hasło trzeba zmienić.
marlen


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x