Proszę pomóżcie, bo nie mogę dodzwonić się do centrum serwisowego SI KDR. Nie mogę zalogować się w tym zabójczym systemie bo wyskakuje mi informacja, że jest " niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto". Czy ktoś miał taką sytuację?
Juuuż wieeemm!!! Należy na głównym oknie wejść na trzeci obrazek tj. MADM, a nie w MOK, tam będzie trzeba zmienić hasło, bo właśnie z tym to jest związane, z koniecznością zmiany hasła co 30 dni.
Ale z kolei mam znowu inny problem: nie mogę dokonać odbioru przesyłki, wchodzę w karty, odbiór przesyłki, wpisuję numer koperty i niiic, nic!
Jeśli chodzi o pojawianie się przy zamawianiu kart komunikatu "błąd - wystąpił wyjątek" , to Pan z centrum serwisowego powiedział, że należy poczekać do środy (tylko nie dopowiedział której..hehe)
Ja również miałam inf o błędnym haśle lub loginie. Podziałała zmiana hasła na https://kdr.mpips.gov.pl/start/
Centrum telefoniczne nie funkcjonuje w ogóle, nie wierze żeby można było się tam dodzwonić.
System jest niedopracowany żadnych inf o tym ze hasło trzeba zmienić.