Witam, Proszę o poradę,
Rodzina ma kartę elektroniczną wnioskodawca zmienił nr telefonu, czy ma złożyć oświadczenie o zmianie nr telefonu aby uaktywnić kartę elektroniczną?
Jak zmienić w systemie zmianę danych w związku ze zmianą nr telefonu?
Jeżeli ma hasło to nawet jak nie zgłosi nowego nr telefonu to powinien móc aktywować na nim kartę. Dane zmieniasz w "zarządzaniu kartam" - zaznaczasz osobę i na dole strony masz opcję "aktualizuj dane teleadresowe" zaznaczasz i zmieniasz nr telefonu. Pozdrawiam
Też jak dostają klienci link do aktywacji na pocztę możliwe ,że mogą wejść jeszcze raz na ten link i tam coś podziałać .Wiem że potem jak mają problemy z uruchomieniem aplikacji to muszą sami dzwonić na infolinie bo my im tylko pomagamy na etapie początkowym przy składaniu wniosku i podpowiedzeniu jakie formy i kto się może wyświetlać..itp.