nowy nr telefonu

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 09 paź 2020, 10:34

Witam, Proszę o poradę,
Rodzina ma kartę elektroniczną wnioskodawca zmienił nr telefonu, czy ma złożyć oświadczenie o zmianie nr telefonu aby uaktywnić kartę elektroniczną?
Jak zmienić w systemie zmianę danych w związku ze zmianą nr telefonu?
Minoka
Praktykant
Posty: 4
Od: 09 paź 2020, 10:29
Zajmuję się: pracownik socjalny


Napisano: 09 paź 2020, 10:46

Poproszę o podpowiedź
Minoka
Praktykant
Posty: 4
Od: 09 paź 2020, 10:29
Zajmuję się: pracownik socjalny

Napisano: 09 paź 2020, 11:05

Jeżeli ma hasło to nawet jak nie zgłosi nowego nr telefonu to powinien móc aktywować na nim kartę. Dane zmieniasz w "zarządzaniu kartam" - zaznaczasz osobę i na dole strony masz opcję "aktualizuj dane teleadresowe" zaznaczasz i zmieniasz nr telefonu. Pozdrawiam
Gabryśka
Stażysta
Posty: 79
Od: 11 mar 2020, 10:37
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 paź 2020, 14:25

Też jak dostają klienci link do aktywacji na pocztę możliwe ,że mogą wejść jeszcze raz na ten link i tam coś podziałać .Wiem że potem jak mają problemy z uruchomieniem aplikacji to muszą sami dzwonić na infolinie bo my im tylko pomagamy na etapie początkowym przy składaniu wniosku i podpowiedzeniu jakie formy i kto się może wyświetlać..itp.
mika2020
Praktykant
Posty: 28
Od: 20 lip 2020, 9:17
Zajmuję się: DM/DE/KDR/


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x