nowy płatnik - Księgowość

  
Strona 4 z 5    [ Posty: 47 ]

Napisano: 20 sty 2014, 10:33

powiedzcie, czy przed wysyłką pierwszych dokumentów w nowym płatniku trzeba coś poustawiać, jakies parametry??
~mm


Napisano: 20 sty 2014, 16:41

Proszę powiedzcie gdzie w e-płatniku mozna wydrukować RMUA roczne?
~Anna

Napisano: 20 sty 2014, 16:47

Nie ma już RMUA ...tylko IMIR...
~BEATA

Napisano: 20 sty 2014, 17:15

ale będzie działało prawdopodobnie dopiero od kwietnia
~AXYZ

Napisano: 21 sty 2014, 11:12

Po pobraniu nowego Płatnika niczego nie ściągałam, aktualizowałam, itp., przesyłałam już dokumenty ZUA i ZWUA i niczego szczególnego nie zauważyłam (żadnych komunikatów oprócz sprawdzenia czy obok ZWUA nie należy utworzyć ZCNA). Czy nie powinna zrobić jakiejś aktualizacji?? (komponenty czy coś)???
~Ewa

Napisano: 21 sty 2014, 11:39

ja mam tak samo
~anna

Napisano: 21 sty 2014, 14:39

a czy ktoś z was wysyłał już np. DRA, RCAw nowym płatniku? czy usuwacie NIP pracowników?
~rt

Napisano: 21 sty 2014, 14:56

musi byc Pesel w RCA
~v

Napisano: 21 sty 2014, 14:59

a PESEL i NIP razem być nie moga?
~rt

Napisano: 21 sty 2014, 15:04

nr dowodu osobistego musi byc czy też usuwać
~hana



  
Strona 4 z 5    [ Posty: 47 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x