Od początku

Wybrane tematy:
przeliczenie dochodów Skład rodziny od kiedy wliczać członka rodziny pismo z kuratorium o wkładach własnych Stypendia szkolne, zmiana kryterium dochodowego Wzór decyzji Wypłata zasiłku szkolnego
ODPOWIEDZ
NowaWstypendium

Od początku

Post autor: NowaWstypendium »

Słuchajcie, jestem nowa w stypendium... chcę skonsultować z Wami czy dobrze rozumiem procedurę Stypendium..

1. Po 15.IX dostałam wnioski na stypendia.

2. Piszę Zawiadomienie o wszczęciu postepowania administracyjnego i to do nich wysyłam wraz z zawiadomieniem o przedłużeniu sprawy do dnia 31.11.2015 r. z powodu braku wiedzy o przeznaczonej puli pieniędzy od wojewody?? co proponujecie?

3. Wystawiam decyzję opierając się na nowym i starym kryterium do X po staremu od XI po nowemu.
i w grudniu wypłacam, tak?

Czemu inne Ośrodki wypłacają stypendium tylko za dwa miesiące? od czego jest to zależne?
Dziękuję WAM!!
alanowa

Re: Od początku

Post autor: alanowa »

ad 2. na szkoleniu prowadzący podawał, ze wystarczy samo zawiadomienie o przedłużeniu terminu - wszczęcie to wniosek.
ad3. będę robić 456zl wrzesień od października 514zł

inne Ośrodki wypłacają na dwa a czasem na jeden ponieważ zależy to od kasy jaka będą dysponować. tj.: 80% BP i 20% gmina. z ustalaniem wysokości stypendium się wstrzymuję do momentu aż będę znała pełna pulę środków jakimi mogę dysponować.
nie stresuj się, też pierwszy raz to robię i dzięki temu forum coś z tego rozumiem :P a po szkoleniu na jakim byłam to już wgl nic nie wiedziałam :D
NowaWstypendium

Post autor: NowaWstypendium »

Dzięki alanowa. To w stypendium się nie daje wg wszczęcia postepowania czy może przed drugą turą wypłat? Na jak długo przedłużasz termin? do 31.11? Tak, forum wiele pomaga, DZIĘKI WIELKIE FORUMOWICZE!!!
alanowa

Post autor: alanowa »