odmowa czy bez rozpatrzenia? - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 15 maja 2020, 8:55

Hej. Powiedzcie mi proszę co mam zrobić w przypadku, gdy klient złożył wniosek o dodatkową formę karty ale jak poinformowałam go, że musi uiścić opłatę to zrezygnował i poprosił o wycofanie/ anulowanie wniosku. Czy powinnam w systemie zrobić wniosek bez rozpatrzenia czy wydać decyzję odmowną? Dzięki za pomoc
Gabryśka
Stażysta
Posty: 124
Od: 11 mar 2020, 10:37
Zajmuję się: KDR


Napisano: 19 maja 2020, 7:32

Jak masz jakieś potwierdzenie o wycofaniu wniosku to to można zrobić bez rozpatrzenia ale jak tego nie uzyskasz to raczej odmowa
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 20 maja 2020, 13:48

Dziękuję Ubu za odpowiedź. Jedyne co mam to moją adnotację z przeprowadzonej z klientem rozmowy telefonicznej, w której poprosił o wycofanie wniosku.
Gabryśka
Stażysta
Posty: 124
Od: 11 mar 2020, 10:37
Zajmuję się: KDR

Napisano: 21 maja 2020, 14:26

to może być trochu mało, jak by się dało sklecić jakieś oświadczenie podpisane przez wnioskodawcę, że rezygnuje było by lepiej :)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1760
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x