opłata za duplikat - Karta Dużej Rodziny

Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 10 lip 2020, 11:08

Witam! jak jest aktualnie opłata za duplikat i jak w systemie trzeba , go wprowadzić, jestem nowa w KDR :?
wioli
Starszy referent
Od: 08 lip 2018, 18:29
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 14 lip 2020, 9:38

Nie wiem czy aktualne? Czy sobie poradziłaś?
Aktualna opłata za 1 sztuke duplikatu to 9,78zł
Jak więcej np. dwie sztuki dla dwóch członków rodziny to 2x9,78=19,56zł itd...

Duplikat KDR – jak wprowadzić? -- troszkę stara instrukcja, ale po zmianach w systemie zrobisz to podobnie
michu95 pisze:W części I - W polu Dane wnioskodawcy - dane osoby która składa wniosek.
W części II - Członkowie rodziny wielodzietnej: - osoba/osoby o której kartę wnioskujemy. "Wnoszę o wydanie duplikatu KDR"
Wnioskodawca dostarcza dowód wpłaty + musi ci napisać Oświadczenie do wniosku o wydanie duplikatu (w przypadku braku możliwości zwrotu karty, zapłacić wam xxx zł [sprawdź aktualną kwotę] za jedną kartę, czyli jak zgubiły 2 osoby to 2*xxx zł
Co do systemu:
- robisz wszystko według wniosku (Wnoszę o wydanie duplikatu KDR)
Tam trzeba wybrać powód dlaczego chcesz wydać ten duplikat - stąd to oświadczenie, którego wzór podam niżej.
Potem przed przyznaniem kart wchodziłem w obsługę wniosku (u góry masz osoba, rodzina) i wchodziłem w rodzinę i "wskaż rodzine" - wtedy wskazywałem do której ma przypisać i w obsłudze wniosku pojawiało się:
Rodzina do której przypisane zostaną osoby: xxxxx <--- nr tej rodziny.
Osoba -> wskaż osobę i też przypisałem do osoby, która juz była w systemie.
i dopiero przyznałem karty, ale tam jak wybierzesz przyznać to też masz pytanie czy osoba została zwolniona z opłaty za kartę (w sensie czy zapłaciła wam te xxxx zł). W przypadku gdy wpłaciła wam pieniądze wybierz:
Czy zwolnienie z opłaty za wydanie duplikatu: nie wniesiono wniosku o zwolnienie