
Jak się jednak okazuje nie zawsze stara karta zostaje unieważniona automatycznie, należy sprawdzić czy została unieważniona i jeśli nie to zrobić to ręcznie w Zarządzaniu Kartami. Wyszukaj w filtrze imię i nazwisko tej osoby, a którą kartę unieważnić rozpoznasz po dacie jej przyznania – oczywiście unieważniasz tą z starszą datą (czyli tą którą miała przyznana wcześniej przed wydaniem duplikatu), nr tej karty jest mniejszy od tej nowej.michu95 pisze:W części I - W polu Dane wnioskodawcy - dane osoby która składa wniosek.
W części II - Członkowie rodziny wielodzietnej: - osoba/osoby o której kartę wnioskujemy. "Wnoszę o wydanie duplikatu KDR"
Wnioskodawca dostarcza dowód wpłaty + musi ci napisać Oświadczenie do wniosku o wydanie duplikatu (w przypadku braku możliwości zwrotu karty, zapłacić wam xxx zł [sprawdź aktualną kwotę] za jedną kartę, czyli jak zgubiły 2 osoby to 2*xxx zł
Co do systemu:
- robisz wszystko według wniosku (Wnoszę o wydanie duplikatu KDR)
Tam trzeba wybrać powód dlaczego chcesz wydać ten duplikat - stąd to oświadczenie, którego wzór podam niżej.
Potem przed przyznaniem kart wchodziłem w obsługę wniosku (u góry masz osoba, rodzina) i wchodziłem w rodzinę i "wskaż rodzine" - wtedy wskazywałem do której ma przypisać i w obsłudze wniosku pojawiało się:
Rodzina do której przypisane zostaną osoby: xxxxx <--- nr tej rodziny.
Osoba -> wskaż osobę i też przypisałem do osoby, która juz była w systemie.
i dopiero przyznałem karty, ale tam jak wybierzesz przyznać to też masz pytanie czy osoba została zwolniona z opłaty za kartę (w sensie czy zapłaciła wam te xxxx zł). W przypadku gdy wpłaciła wam pieniądze wybierz:
Czy zwolnienie z opłaty za wydanie duplikatu: nie wniesiono wniosku o zwolnienie
Temat: viewtopic.php?f=57&t=207244345michu95 pisze:Powód wydania duplikatu będziesz musiał wybrać w systemie przy wprowadzaniu wniosku o duplikat np. zgubienie/kradzież/w inny sposób utracona.
Pamiętaj, że wnioskodawca w takim przypadku POWINIEN złożyć ci oświadczenie o braku możliwości zwrotu karty.
- Kod: Zaznacz cały
....., dn. …………………………. …………………………………….. …………………………………….. …………………………………….. (imię i nazwisko wnioskodawcy, adres zamieszkania) Oświadczenie dotyczy wniosku o wydanie duplikatu (w przypadku braku możliwości zwrotu karty) Oświadczam o braku możliwości zwrotu karty należącej do ………………………………………………………………………………………….. (imię i nazwisko posiadacza karty) w związku iż została zgubiona, skradziona lub w inny sposób utracona*. Jestem świadomy/a* odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. *niepotrzebne skreślić ………………………………………… (podpis wnioskodawcy)