Zgubiłaś cel dyskusji i masz pretensje.
Czy nowy pracownik powinien mieć podstawową wiedzę? Powiem więcej, powinien mieć całkowitą wiedzę! Dla klienta nie ma znaczenia kto przyjmuje wniosek, ma być obsłużony kompleksowo i koniec.
Zaznaczam jednak, że proces od zera do milionera następuje w wyniku nauczania i wg mnie może on następować również za pośrednictwem tego forum, co nie odpowiada użytkownikowi "Gość" - stąd dyskusja.
Identycznie z pracownikami z dużym stażem, zakazać im korzystania z forum, bo powinni potrafić obsługiwać się ustawami, a w razie konieczności sami wnioskować bez żadnej pomocy czy sugestii. W życiu się tym nie zgodzę, grupy dyskusyjne mogą być równie pomocne, jak nie owocniejsze, jak narady, zebrania w urzędzie. Obie formy polegają na wymianie informacji między osobami posiadającymi wiedzę na ten temat i pozwalają znaleźć nową drogę do rozwiązania problemu. Piszesz, by mieć pokorę i jednocześnie nie potrafisz zrozumieć potrzeby radzenia się.
Biorąc powyższe pod uwagę, zastanawiam się, z jakiego tytułu wy tutaj jesteście. Skoro osoby nowe powinny mieć tę wiedzę wpojoną, a te z dużym stażem są "za stare" na korzystanie z takich wynalazków, to forum istnieje dla kogo?