Panie Tomku pomocy! - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 08 lut 2017, 9:43

Witam,

W tym miesiącu zrobiłam nienależnie pobraną decyzje poprzez opcje żądanie zwrotu- naliczenie decyzji. Nienależnie pobrana kwota jest za listopad 2016r. Zauważyłam, że gdy miałam datę rejestracji ustawioną na luty zgodnie z tym, że robią ją faktycznie w styczniu to w planie spłat odsetki ustawiają się na marzec 2017r.

Wnioskodawczyni zasugerowała, że całą kwotę opłaci sama w dniu dzisiejszym, więc nie korzystałam z opcji potrącania z bieżących. Niestety jak zmieniłam ręcznie plan spłat na luty bo przecież taką mam informację to system wyświetlał komunikaty, że nie można zatwierdzić gdyż data rejestracji powinna być ustalona na miesiąc poprzedzający ten plan. Zatem zmieniłam datę rejestracji (niezgodną bo przecież robie ją w lutym) na styczeń 2016. Tym sposobem mogłam ustalić spłaty na luty 2017 i udało się dzięki temu sporządzić i zatwierdzić decyzję o nienależnie pobranym. Data zatwierdzenia decyzji to oczywiście dzień jej wydania czyli 07.02.2017.

Dlaczego zatem musi być ustawiona wcześniejsza data rejestracji mimo że formalnie robię ją w innym miesiacu?

Teraz z ciekawosci chciałam zobaczyć czy tak sporządzona decyzja zostanie uwzględniona w sprawozdaniu rzeczowo-finansowoym za miesiąc luty, niestety jej w nim nie widać i nie mam pojecia dlaczego. Proszę o wyjaśnienie.
lola8


Napisano: 08 lut 2017, 9:57

lola8 pisze:Witam,

W tym miesiącu zrobiłam nienależnie pobraną decyzje poprzez opcje żądanie zwrotu- naliczenie decyzji. Nienależnie pobrana kwota jest za listopad 2016r. Zauważyłam, że gdy miałam datę rejestracji ustawioną na luty zgodnie z tym, że robią ją faktycznie w styczniu to w planie spłat odsetki ustawiają się na marzec 2017r.


Moje sprostowanie do tej części Zauważyłam, ze jak mam ustawione datę rejestracji na luty to faktycznie w planie spłat ustawia się okres marzec 2017 i nie mogę go zmienić.
Lola8

Napisano: 09 lut 2017, 15:10

PONAWIAM PYTANIE/
Lola8

Napisano: 13 lut 2017, 8:48

Ponawiam pytanie.
lola8

Napisano: 13 lut 2017, 10:51

lola8 pisze:Ponawiam pytanie.
Przyłączam się, bo teraz mam do zwrotu za styczeń, a klient chce wpłacić jak najszybciej w lutym.
System daje marzec - wprowadzam luty, nie moge zatwierdzic decyzji ze spłata w lutym!!!
A gdzie wprowadzasz date rejestracji na wcześniejszą, żeby ci przeszedł plan na luty???
Gość

Napisano: 13 lut 2017, 10:59

Proszę o zgłoszenie na serwis.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 13 lut 2017, 11:33

zgłaszane i cisza...
Gość

Napisano: 13 lut 2017, 11:34

Numer poproszę.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 13 lut 2017, 11:41

Rozwiązaniem jest zaznaczenie opcji
"żądanie zwrotu - rozłożenie na raty"
Gość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x