pielęgniarki w dps - Domy Pomocy Społecznej, Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze

Strona 1 z 1    [ Posty: 10 ]

Napisano: 29 gru 2008, 16:46

Czy są już ( w dps-ach) jakieś konkretne działania związane z kontraktowaniem usług w NFZ??? czy w dalszym ciągu jest tylko wyczekiwanie na innych i straszenie przez władze samorzadowe ???
~Aldona

Napisano: 30 gru 2008, 10:22

U nas czekamy, ale na szczęście nasze władze nas wspierają . Zobaczymy jak długo
~dorota1

Napisano: 30 gru 2008, 10:38

U nas nikt nie straszy, cisza, spokój, czekamy na konkretne rozporządzenia.
~agnieszka

Napisano: 04 sty 2009, 21:40

oglądnęłam właśnie Fakty w TVN i usłyszałam następującą informacja (jeśli źle usłyszałam poprawcie) - ministerstwo ma przeznaczyć 200 mln zł na dofinansowanie zatrudnienia dodatkowych (tego słowa nie jestem pewna) PIELĘGNIAREK w domach pomocy społecznej.
Przepraszam bardzo ale ja nie nadążam
~maria

Napisano: 05 sty 2009, 11:37

Mario nie jesteś odosobniona. Ja też już nie wiem o co chodzi. Chyba, ąe znowu Pani minister się pospieszyła i za chwilę będą to odkręcać.
~dorota1

Napisano: 05 sty 2009, 18:33

Tak też słyszałam!
Z tym że u nas juz nie ma pielęgniarek.
~monikk

Napisano: 05 sty 2009, 21:52

najlepsze bedzie, jak ktoś \"na górze\" wpadnie na pomysł, że te dps-y który nie maja pielęgniarek nie spełniaja standardó, oj będzie sie działo, oj będzie.Czytałam dzisiaj list Pana Ministra Dudy - te wszystkie zawirownaia wokół pielęgniarek są dla dobra mieszkańców dps, żeby nie czuli się poszkodowani, że opłaca składki na NFZ a nie przychodzi do nich pielęgniarka środowiskowa. Oj Pan Minister nie był chyba w dps i nie widział naszych mieszkańców(ani z nimi nie rozmawiał)
~maria

Napisano: 07 sty 2009, 10:04

Przykro mi to stwierdzić, ale Pan Minister bardzo dobrze zna pracę właśnie w DPS, gdyż przez długie lata był dyrektorem we Wrocławskich Domach.