POKL - Doradca ds. Osób Niepełnosprawnych - Stare tematy

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 07 kwie 2011, 17:20


W jaki sposób dokumentować swoją pracę. Pełny Etat !
~DJ


Napisano: 07 kwie 2011, 18:49

Umowa o prace tam jest podane w umowie o prace czy ma pani pelny etat 8 godz.czy 1/2,bo jest i 1/4 etatu.
~Anna

Napisano: 07 kwie 2011, 21:56

hhehe, nie o to mi chodziło. Źle to napisane zostało przeze mnie.
Zatrudniono mnie na pełny etat jako nową osobę. (nie oddelegowanie) W zakresie obowiązków mam tylko projekt.
Więc moje pytanie w jaki sposób powinnam (jaka dokumentacja) dokumentować swoja prace. Żeby w razie kontroli wykazać moją pracę merytoryczną. Przeciez gdbym miała notować każdą moją poradę, nawet najprostszą to by można zwariować.

Jakie macie pomysły ?
~DJ

Napisano: 08 kwie 2011, 11:11

Jestem zatrudniony w projekcie i nie pisze jakieś dokumenty w razie kontroli bo nie mnie wtedy kontrolują tylko koordynatora projektu i dokumenty projektowe. Ja przeprowadzam za każdym razem wywiad środowiskowy część I na każdy nowy projekt z beneficjentami a potem monitoruje ich postępy w uczestnictwie. Pisze wtedy notatki służbowe i to wszystko.
~Pol

Napisano: 08 kwie 2011, 12:40

U nas doradca sporzadza co miesiąc notatkę służbową, dotyczącą rodzaju udzielanej osobom niepełnosprawnym informacji, wskazuje również na liczbę udzielanych porad z podziałem na kobiety i mężczyzn.
~Iwona


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x