hhehe, nie o to mi chodziło. Źle to napisane zostało przeze mnie.
Zatrudniono mnie na pełny etat jako nową osobę. (nie oddelegowanie) W zakresie obowiązków mam tylko projekt.
Więc moje pytanie w jaki sposób powinnam (jaka dokumentacja) dokumentować swoja prace. Żeby w razie kontroli wykazać moją pracę merytoryczną. Przeciez gdbym miała notować każdą moją poradę, nawet najprostszą to by można zwariować.
Jestem zatrudniony w projekcie i nie pisze jakieś dokumenty w razie kontroli bo nie mnie wtedy kontrolują tylko koordynatora projektu i dokumenty projektowe. Ja przeprowadzam za każdym razem wywiad środowiskowy część I na każdy nowy projekt z beneficjentami a potem monitoruje ich postępy w uczestnictwie. Pisze wtedy notatki służbowe i to wszystko.
U nas doradca sporzadza co miesiąc notatkę służbową, dotyczącą rodzaju udzielanej osobom niepełnosprawnym informacji, wskazuje również na liczbę udzielanych porad z podziałem na kobiety i mężczyzn.