wypłaciłam osobie za pieluchomajtki kwotę jak za cztery miesiące a on wykupił pieluchy za 3 miesiące. o 90,00 zł za dużo wypłaciłam ... było to w tym roku. Co mam teraz zrobić?? Żądąć zwrotu od tej osoby (na jakiej podstawie??) czy siedzieć cicho ??? ;(
walnąłeś gafę? na fakturze jest za 3 miesiące a ty za 4 zapłaciłeś? zadzwoń do tej osoby, powiedz co się stało i żeby oddala 90 zł jak nie będzie chciała no to pismo napisz, nie musisz się powoływać na nic bo tu przepisu nie ma, trzeba napisać że pracownik sie pomylił czy jakoś tak, dać termin na zwrot środków podac konto,
jeśli nie zwróci to ją postrasz przez telefon że jeśli będzie miałą zobowiązania wobec PCPR to już innych dofinansowań nie będzie mogła dostać
Tomasz1981 pisze:walnąłeś gafę? (...)
jeśli nie zwróci to ją postrasz przez telefon że jeśli będzie miałą zobowiązania wobec PCPR to już innych dofinansowań nie będzie mogła dostać
Super podejście... Sam tak chciałbyś zostać potraktowany?
Pomylił się urzędnik i już... krzyczmy na klienta...i to jeszcze osobę niepełnosprawną i najlepiej by jeszcze nie dostała kolejnej pomocy mimo, że sama nie zawiniła.
Nie wiem, co w tym śmiesznego, widzę tu samą znieczulicę. Wstyd. Po ludzku to trzeba załatwić a jak nie to wziąć na klatę. Po to są ubezpieczenia od błędów by takich sytuacji nie było.
straszenie z uśmieszkiem, czyli nie dosłownie proszę brać znaczenie tego słowa; pewnie że najlepiej się dogadać po ludzku, ale nie zawsze się da z naszymi klientami
Macie ubezpieczenia od błędów?
A co jest w tym dziwnego, że jeśli się komuś za dużo zapłaci to chciałoby się, żeby zwrócił? Zwłaszcza, że dostał zwrot wydatku, którego nie poniósł? I nie oszukujmy się, nie wszyscy nasi klienci to lelije. ( uwaga - ton żartobliwy).