POMOCY !!! - Kosz

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 28 kwie 2017, 7:23

czy ktoś miał taki problem ze źle zakwalifikował rodzaj wniosku. zamiast wnoszę o przyznanie karty dla nowego członka rodziny zaznaczyłam wnoszę o przyznanie karty i w podrodzaju wyskoczyło mi uzupełnienie rodziny :/ zorientowałam się już niestety po wysłaniu zamówienia i niestety nie można zmienić...

Co z kosztami? jakie mam zapotrzebować bo teoretycznie za uzupełnienie rodziny się nie należą ale rzeczywiście to jest mój błąd i wniosek jest na nowego członka rodziny.

i co ze sprawozdaniem jeśli faktycznie wezmę za obsługę tego wniosku???

Bardzo proszę o pomoc !!!!!!!!
Monika111
Stażysta
Posty: 129
Od: 16 mar 2017, 13:33
Zajmuję się: Księgowość, DE, DM, KDR, Kadry


Napisano: 28 kwie 2017, 9:21

@Monika111
To jest to o czym pisałem...
viewtopic.php?f=57&t=207242919
michu95 pisze: Robiłem natomiast przyznanie karty dla nowego członka rodziny "dziecka"
Nie pomyl
Rodzaj wniosku: Przyznanie karty
Podrodzaj wniosku Uzupełnienie rodziny z Przyznaniem karty dla nowego członka rodziny wielodzietnej
z
Rodzaj Wniosku: Wnoszę o przyznanie karty dla nowego członka rodziny.

bo w pierwszym przypadku nie naliczy ci kosztów obsługi, a w drugim naliczy. Pierwszy chyba stosujemy gdy zapomnieliśmy kogoś dodać we wniosku. A drugi np. jak urodziło się dziecko.
No cóż, nie otrzymasz "Wynagrodzenia" za obsługę. Wtedy w sprawozdaniu wyjdzie ci, że to uzupełnienie rodziny i zerowe koszty. Przyznałaś już te karty? Jeśli nie, pytaj na helpdesk https://kdr-hd.mpips.gov.pl/ Podejrzewam, że tego już się nie da naprawić na tym etapie. MIMO WSZYSTKO, ZAPYTAJ CZY DA SIĘ TO "COFNĄĆ". Jeśli już zamówiłaś, no to trochę kiepsko.

Ale pewnie będą dwie drogi.
1. Przyznać karty i od razu je anulować z winy urzędnika. Potem przyznać poprawne i pisać wszystko w wyjaśnieniach półrocznych i rocznym, czemu liczba wniosków powinna być w systemie mniejsza (bo będzie liczyć ten błędny i nowy).
2. No i druga opcja - zignorować to i już tak zostawić, mogłaś nie zauważyć (nie wiem czy to rozsądne, ale to naprawdę za 2zł z groszami się z tym systemem męczyć...) Pewnie będą jakieś kontrole, ale czy to tak rażący błąd?

SYSTEM SI KDR, JEST NAPRAWDE SŁABO DOPRACOWANY W KWESTII EWENTUALNYCH POMYŁEK...

Warto poinformować użytkowników, gdy uda ci się rozwiązać problem.
michu95
Starszy referent
Posty: 768
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 28 kwie 2017, 9:49

Helpdesk mi nie pomoże bo wysłałam zamówienie i już nic nie da się zrobić.

w Urzędzie wojewódzkim uzyskałam informację, że mam zapotrzebować środki za obsługę tego wniosku tak jak jest faktycznie na papierze i pamiętać przy sprawozdaniu, że mam pisać w uwagach wyjaśnienie.

Nawet w Urzędzie ubolewają nad tym systemem, że aż tak jest niedopracowany :cry:

Mam nadzieję, że nie będzie większych problemów z tym, że tak to zrobię.

Jak nie zapomnę to po sprawozdaniu dam znać czy to przeszło.
ps. Jakby ktoś miał jakieś inne rozwiązanie to proszę dalej o pomoc.
Monika111
Stażysta
Posty: 129
Od: 16 mar 2017, 13:33
Zajmuję się: Księgowość, DE, DM, KDR, Kadry



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x