Pomocy błąd na karcie - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 18 lut 2022, 13:45

Proszę o poradę co zrobić w danej sytuacji.
Odebrałam karty tradycyjne od producenta, potwierdziłam poprawność i przed wydaniem karty zorientowałam się że w przypadku jednego z dzieci źle przyznałam kartę, tzn jej termin.
Pierwszy raz mam taką sytuację, co teraz zrobić? 😭
Marta.312
Praktykant
Posty: 6
Od: 09 wrz 2020, 22:58
Zajmuję się: Świadczenia rodzinne


Napisano: 18 lut 2022, 16:17

Trzeba kartę unieważnić lub anulować (nie pamiętam, ale system podpowiada) i zamówić jeszcze raz. Wchodzisz w zarządzanie kartami i wpisujesz pesel tego dziecka i dam jest taki ołówek chyba i można dane edytować
Monica
Stażysta
Posty: 121
Od: 20 cze 2014, 16:53
Zajmuję się:

Napisano: 21 lut 2022, 13:46

Jeżeli błąd popełniono w jednej z następujących danych to kartę (tradycyjną i elektroniczną) należy ANULOWAĆ: imię pierwsze, imię drugie, nazwisko, data urodzenia, termin ważności, pesel, numer dokumentu tożsamości. Jeżeli błąd popełniono w jednej z poniższych danych to kartę (elektroniczną) należy ZAKTUALIZOWAĆ: numer telefonu, adres e-mail, lista osób uprawnionych do wizualizacji karty. Poniżej znajduje się opis jak dokonać anulowania lub aktualizacji karty w zależności od potrzeby.

Jeżeli kartę chcemy ANULOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Anuluj kartę" z podaniem powodu "Błąd urzędnika" lub "Błąd wnioskodawcy" w zależności od tego kto popełnił pomyłkę. Taką anulowaną kartę należy następnie znaleźć w zakładce "Zarządzanie kartami", zaznaczyć i wybrać przycisk "Zamów ponownie". Pojawi się pytanie o zmianę danych na karcie i wtedy trzeba odpowiedzieć "Tak" i poprawić ten błąd przed złożeniem nowego zamówienie. Anulowanie zawsze dotyczy zarówno karty tradycyjnej i elektronicznej tj. zawsze trzeba anulować obydwie formy jednocześnie.

Jeżeli kartę chcemy ZAKTUALIZOWAĆ należy wejść w zakładkę "Zarządzanie kartami", wyszukać kartę i wybrać dla niej na dole strony "Aktualizuj dane teleadresowe". Pojawi się okno pozwalające na modyfikację numeru telefonu, maila i listy uprawnionych. Po zapisaniu dane zostaną przesłane do PWPW i osoba posiadająca kartę powinna otrzymać wiadomość na nowy numer telefonu. Numer karty i dane na niej zawarte nie ulegną zmianie, aktualizacja nie dotyczy bowiem karty tradycyjnej.
Zbychu64
Stażysta
Posty: 107
Od: 23 sie 2021, 13:24
Zajmuję się: KDR, Dm,DE, stypendiami i zasiłkami

Napisano: 21 lut 2022, 15:38

Bardzo Wam dziękuję:)
Marta.312
Praktykant
Posty: 6
Od: 09 wrz 2020, 22:58
Zajmuję się: Świadczenia rodzinne


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x