Literówka w danych - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 15 lut 2022, 10:20

Podczas wprowadzania danych zdarzyła mi się literówka. W imieniu osoby, dla której ma być przyznana karta zamiast "Ł" wpisałam "L". Wniosek już zatwierdziłam, karta elektroniczna już jest wydana, natomiast na szczęście nie wysłałam zamówienia do producenta. Jak mogę naprawić ten błąd na tym etapie? danych osoby edytować nie mogę...czy mogę np anulować kartę i wprowadzić wniosek po prostu od nowa ? Proszę o odp
marzena123
Stażysta
Posty: 192
Od: 13 maja 2021, 10:20
Zajmuję się: KDR, DM


Napisano: 16 lut 2022, 14:31

Podbijam pytanie. Anulowałam kartę z błędnym imieniem jednego członka rodziny. Zastanawiam się co z innymi członkami, czy też anulować i wprowadzić wniosek jeszcze raz? Proszę o odpowiedź.
ania4321
Praktykant
Posty: 1
Od: 16 lut 2022, 14:25
Zajmuję się: KDR/ŚW/ŚR

Napisano: 16 lut 2022, 15:10

ania4321 pisze:
16 lut 2022, 14:31
Podbijam pytanie. Anulowałam kartę z błędnym imieniem jednego członka rodziny. Zastanawiam się co z innymi członkami, czy też anulować i wprowadzić wniosek jeszcze raz? Proszę o odpowiedź.
Zrobiłam w końcu tak,że unieważniłam kartę (powód wybrałam konieczność wydania nowej karty) i wprowadziłam cały wniosek od nowa. Nie wiedziałam co innego wymyślić. I karta jest już w produkcji ( w tym wniosku była tylko jedna karta dla matki dorosłych już dzieci)
marzena123
Stażysta
Posty: 192
Od: 13 maja 2021, 10:20
Zajmuję się: KDR, DM

Napisano: 01 mar 2022, 15:45

Zrządzanie Kartami znaleźć Kartę z błędem -anulować kartę powód -błąd urzędnika Potem anulowaną Kartę znaleźć w zakładce zarządzanie Kartami zaznaczyć i wybrać przycisk-"zamów ponownie" pojawi się pytanie o zmianę danych na Karcie "tak" i poprawić błąd lub błędy i złożyć zamówienie.
Zbychu64
Stażysta
Posty: 107
Od: 23 sie 2021, 13:24
Zajmuję się: KDR, Dm,DE, stypendiami i zasiłkami

Napisano: 14 mar 2022, 11:44

Zbychu64 pisze:
01 mar 2022, 15:45
Zrządzanie Kartami znaleźć Kartę z błędem -anulować kartę powód -błąd urzędnika Potem anulowaną Kartę znaleźć w zakładce zarządzanie Kartami zaznaczyć i wybrać przycisk-"zamów ponownie" pojawi się pytanie o zmianę danych na Karcie "tak" i poprawić błąd lub błędy i złożyć zamówienie.



Ja też zrobiłam literówkę tylko, że u mnie już karta przyszła, czy również robię tak jak jest napisane powyżej, czy inna procedura? Pomóżcie...
saska
Praktykant
Posty: 12
Od: 04 lut 2022, 14:54
Zajmuję się: ŚR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x