Czy ktoś miał podobny problem w systemie sow. Zawierając umowy np na dofinansowanie sprzętu elektronicznego umowa została zmodyfikowana ,że przelewamy przyznaną kwotę bezpośrednio na konto sprzedawcy. Rozliczając umowę można tylko zaznaczyć w rejestrze płatności rachunek wnioskodawcy? Czy ktoś miał podobny problem?
Jeszcze nie dotarłam do tego etapu tzn do wypłaty dofinansowań ale może to dlatego że wnioskodawca w chwili złożenia wniosku wpisał swój numer konta bankowego zresztą jak zerkam mam tak wpisane prawie we wszystkich wnioskach ....
A załącznik nr 2 do umowy kiedy Wam ludzie dołączają ? Bo składając wniosek o rozliczenie, to osoby te nie mają sprzętów więc nie mogą tego uzupełnić ....
Wracając do głownego wątku:Czy ktoś miał podobny problem w systemie sow. Zawierając umowy np na dofinansowanie sprzętu elektronicznego umowa została zmodyfikowana ,że przelewamy przyznaną kwotę bezpośrednio na konto sprzedawcy. Rozliczając umowę można tylko zaznaczyć w rejestrze płatności rachunek wnioskodawcy? Czy ktoś miał podobny problem?
To można w rejestrze płatności wpisać konto sprzedawcy ale odznaczyć można tylko konto Wnioskodawcy. Jak się zaznaczy inne i potem zapisz. To jak się sprawdzi to system odznaczy konto Wnioskodawcy, chociaż będzie wpisany numer sprzedawcy.
Kontaktując się z PFRON dostałam odpowiedz najlepszym rozwiązaniem będzie usunięcie aktualnej płatności i dodanie nowej ( przy dodawaniu pole typu " radiobutton"- jest edycyjne). Usunąć daną płatność i dodać nową z możliwością wyboru innego konta. Wie może ktoś o co chodzi?