Napisano: 23 lip 2020, 13:37
Wracając do głownego wątku:Czy ktoś miał podobny problem w systemie sow. Zawierając umowy np na dofinansowanie sprzętu elektronicznego umowa została zmodyfikowana ,że przelewamy przyznaną kwotę bezpośrednio na konto sprzedawcy. Rozliczając umowę można tylko zaznaczyć w rejestrze płatności rachunek wnioskodawcy? Czy ktoś miał podobny problem?
To można w rejestrze płatności wpisać konto sprzedawcy ale odznaczyć można tylko konto Wnioskodawcy. Jak się zaznaczy inne i potem zapisz. To jak się sprawdzi to system odznaczy konto Wnioskodawcy, chociaż będzie wpisany numer sprzedawcy.
Kontaktując się z PFRON dostałam odpowiedz najlepszym rozwiązaniem będzie usunięcie aktualnej płatności i dodanie nowej ( przy dodawaniu pole typu " radiobutton"- jest edycyjne). Usunąć daną płatność i dodać nową z możliwością wyboru innego konta. Wie może ktoś o co chodzi?