Pan Andrzej G. ma u mnie już karty tradycyjne. Dzisiaj złożył mi wniosek drogą elektroniczną o dodatkową formę karty - elektroniczną tylko dla siebie. We wniosku zrobił błędy - oba imiona wpisał w jedną kolumnę. Wniosek został przez mnie odebrany, ale nie ma możliwości, żeby go edytować. Wchodząc w szczegóły przyciski do edycji są nieaktywne. Nie mam też możliwości weryfikacji PESEL. Co zrobić w takim przypadku? Nie chcę wydać karty z błędem.
Dodam jeszcze, że wniosek może zostać przekierowany tylko do obsługi, ale wybierając obsługe nie ma możliwości wydania decyzji w sprawie. Mogę zmienić wynik rozpatrzenia, ale nie mam juz możliwości zapisania i zatwierdzenia - funkcje są nieaktywne.
Co dalej z tym wnioskiem?
oczywiście warto zapytać pana czy chciał tę elektroniczną dodatkowa formę karty tylko dla siebie, czy składał wniosek np. dla całej rodziny, ale coś wyszło nie tak, bo ja miałem już takie przypadki, jeżeli tradycyjne miał składane w 2018 lub 2019 roku to musi dodatkowo za elektroniczne dopłacić 9,21 za 1 sztukę.
Z pewnością edycja wniosku jest możliwa, jak poczytasz powyższe inne wątki to dojdziesz do tego zrobić, a postąpisz już jak będziesz uważał za słuszne
Skontaktowałam się z panem telefonicznie. Chce karty dla wszystkich. Twierdzi, że nie miał mozliwości dodania kolejnych osób we wniosku i kliknął "anuluj" ale wniosek mimo to został wysłany. Ma przyjść i poprawić wniosek w poniedziałek. Po ponownym zalogowaniu się w dniu dzisiejszym wniosek ma juz możliwość wejścia w szczegóły a następnie edycji. Jakieś czary mary nastąpiły w nocy
Pierwszy wniosek złożył w lutym 2015 roku więc opłaty nie ponosi.
System będzie to widział? Jak to będzie później ze sprawozdaniem?