program asystent rodziny na 2019 rok?

  
Strona 2 z 2    [ Posty: 18 ]

Moderator: heiland

Napisano: 18 lip 2019, 14:42

W zapotrzebowaniu dotyczącym asystenta należy podać liczbę asystentów zatrudnionych w gminie oraz udział procentowy zatrudniania asystentów. Jak to się ma jeśli zatrudniam asystenta na umowę o pracę na zastępstwo? Proszę bardzo o pomoc.
Sara70
Praktykant
Posty: 4
Od: 18 lip 2019, 14:33
Zajmuję się: od niedawna zajmuję się księgowością w ośrodku pomocy społecznej


Napisano: 19 lip 2019, 8:22

W Urzędzie Wojewódzkim mi powiedzieli, żeby wpisać te osoby w kolejnych wierszach, tylko dostosować ilość miesięcy. A to zastępstwo masz też umową o pracę czy zleceniem?
Paulinka z GOPSu
Referent
Posty: 377
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 19 lip 2019, 8:38

a co macie w tabelce kol. 6 w podsumowaniu, jaką macie formułę, bo mi źle zlicza
joannac
Stażysta
Posty: 109
Od: 09 cze 2017, 13:21
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 19 lip 2019, 9:28

osoba na umowę o pracę na zastępstwo - zastępuje osobę, która jest na macierzyńskim a teraz będzie na wychowawczym
Sara70
Praktykant
Posty: 4
Od: 18 lip 2019, 14:33
Zajmuję się: od niedawna zajmuję się księgowością w ośrodku pomocy społecznej

Napisano: 19 lip 2019, 10:39

Sara70: a mieliście w 2018 r. asystenta na zleceniu? Czy tylko umowy o pracę? Jeżeli były tylko umowy o pracę, to wpisujesz 100% w punkcie 2 i już;) Jeśli miałaś zlecenia, to lepiej się podpytaj w swoim Urzędzie Wojewódzkim, bo nie chcę Ci źle doradzić. Natomiast w punkcie 3 wpisałabym te dwie osoby, a zero nowych utworzonych stanowisk w 2019 r. (bo przyszła na zastępstwo, a nie jako nowy etat).

Joannac: ja mam taką sytuację: miałam dwie asystentki, jedna była do końca stycznia, druga od lutego do grudnia. Prowadzone było 10 rodzin przez pierwszą z nich, potem te rodziny przejęła druga. W podsumowaniu wpisałam 10 rodzin, a nie sumę.
Paulinka z GOPSu
Referent
Posty: 377
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 19 lip 2019, 11:29

Proszę o podpowiedź, czy w zapotrzebowaniu w kol.3 Kwota wkładu własnego należy podać tylko wkład własny do wynagrodzenia brutto, czy cały koszt zatrudnienia AR tj.razem z zus, FP, 13,tką?
DorotaR
Praktykant
Posty: 1
Od: 19 lip 2019, 11:22
Zajmuję się: księgowośc

Napisano: 19 lip 2019, 11:32

ja podałam wkład własny do wynagrodzenia brutto
mk1
Referent
Posty: 229
Od: 05 kwie 2017, 14:09
Zajmuję się: księgowa

Napisano: 19 lip 2019, 12:26

DorotaR w programie dokładnie pisze co należy brać pkt 7 warunki dofinansowania
luka24
Stażysta
Posty: 66
Od: 17 mar 2017, 10:45
Zajmuję się: Księgowość


  
Strona 2 z 2    [ Posty: 18 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny