Program Wspieraj Seniora 2020 r. - Księgowość

  
Strona 4 z 5    [ Posty: 47 ]

Napisano: 01 gru 2020, 23:22

lila1111 pisze:
24 lis 2020, 14:11
Dziś rozmawiałam z Panią z UW i ona mnie utwierdziła w informacji, że nie ma żadnych kryteriów co do kwoty jaką możemy z otrzymanej dotacji wykorzystać. Nie jest to uzależnione też od ilości zgłoszonych seniorów. Dotacje otrzymaliśmy za samą gotowość brania udziału w programie. Więc z tego co zrozumiałam możemy wydać całą dotacje z zachowaniem podziału procentowego na dotacje i wkład własny.
Ja również dostałam taka informacje z UW Świętokrzyskiego, ale mam wątpliwości, za proste by to było. Jak by to było na piśmie to sprawa jasna.
ASZS
Praktykant
Posty: 14
Od: 26 kwie 2017, 18:52
Zajmuję się: Główna księgowa OPS


Napisano: 02 gru 2020, 22:44

Czy można wpisać w koszty promocji artykuły do lokalnych gazet? Ludzie starsi w naszym miasteczku nie wiedzą, że ten program jest u nas realizowany, gazeta by w tym pomogła..
Agapbra
Praktykant
Posty: 2
Od: 02 gru 2020, 22:30
Zajmuję się: PS

Napisano: 03 gru 2020, 15:38

Agapbra pisze:
02 gru 2020, 22:44
Czy można wpisać w koszty promocji artykuły do lokalnych gazet? Ludzie starsi w naszym miasteczku nie wiedzą, że ten program jest u nas realizowany, gazeta by w tym pomogła..
Uważam, że tak. Ale najlepiej upewnić się i przedzwonić do UW z takim pytaniem.
lila1111
Praktykant
Posty: 36
Od: 14 paź 2020, 13:54
Zajmuję się: ks

Napisano: 15 gru 2020, 14:39

Jak u Was rozkładają się koszty? ile mniej więcej wynoszą dodatki dla pracowników?
xxx100
Referent
Posty: 291
Od: 15 paź 2018, 9:53
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 17 gru 2020, 15:04

u nas zgłosił się jeden senior, sama nie wiem co robić, czy wypłacać dodatki jeśli tak to w jakiej kwocie? czy oddać wszystko do UW
JOANNAG
Stażysta
Posty: 125
Od: 11 cze 2018, 9:12
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 17 gru 2020, 16:19

dzwoniłam ministerstwa i otrzymałam odpowiedź że jak najbardziej można wypłacać dodatki. U mnie jest taka sytuacja że nie zgłoszeń przez CASa. Ludzie dzwonią jak się dowiadują że sami mają sobie płacić za te zakupy to rezygnują. Dostałam informacje że nie mamy wpływy na ilość zgłoszeń i wykorzystanie dotacji nie jest uzależnione od ilości zgłoszeń.
Należy tylko dokładnie opisać zakres obowiązków i robić notatki i prowadzić rejestr osób które dzwoniły i badź przychodziły i pytały sie program.
jasmin1979
Stażysta
Posty: 53
Od: 17 lis 2020, 15:36
Zajmuję się: Księgowość

Napisano: 18 gru 2020, 13:23

Lubelski UW stoi na stanowisku (informacja udzielona przez telefon), żeby też zachowac zdrowy rozsadek przy "rozdzielaniu" dodatków, tzn. jezeli np była 1 czy 2 osoby zgłoszone bądź pytające o program to nie można przyznać dodatków po 1000 zł... Więc zastanawiam się jak to jest u Was? Bo z drugiej strony skoro nie ma w umowie jasno sprecyzowane w jakiej wyskosci mają być te dodatki i jaki procent dotacji przezaczyć na ten cel, to mogę rozdysponować wszystkie środki na dodatki bo jest to zgodne z umową...
xxx100
Referent
Posty: 291
Od: 15 paź 2018, 9:53
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 31 gru 2020, 9:17

czy dużo w końcu wydalicie na ten program? my rozbiliśmy zakupy dla jednej osoby-rozliczyłam 2 ryzy papieru plus rękawiczki jednorazowe;
mgops7
Podinspektor
Posty: 1613
Od: 13 paź 2017, 13:51
Zajmuję się: płace, księgowość

Napisano: 31 gru 2020, 11:26

Ja wydałam 37,80 zł na plakaty informacyjne i tyle resztę oddałam
monia77
Podinspektor
Posty: 1085
Od: 31 mar 2017, 9:14
Zajmuję się: Główny księgowy GOPS

Napisano: 02 sty 2021, 19:17

My oddaliśmy wszystko, mięliśmy dwa zgłoszenia (w tym jedną odmowę).
abin
Stażysta
Posty: 137
Od: 14 mar 2017, 20:50
Zajmuję się: Księgowa



  
Strona 4 z 5    [ Posty: 47 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x