do eureki -bardzo mi sie podoba pomysł - programu dla samotnych matek
ponieważ w naszej gminie jest bardzo dużo samotnych matek to być może trafnym byłoby wejście w ramach KIS z programem dla samotnych matek być może moglibyśmy pomóc tym kobietom w jakiś sposób toteż prosiłabym cię o przesłanie materiałów na temat tego szkolenia z góry bardzo dziękuje mój adres [email protected]
do eureki -bardzo mi sie podoba pomysł - programu dla samotnych matek
ponieważ w naszej gminie jest bardzo dużo samotnych matek to być może trafnym byłoby wejście w ramach KIS z programem dla samotnych matek być może moglibyśmy pomóc tym kobietom w jakiś sposób toteż prosiłabym cię o przesłanie materiałów na temat tego szkolenia z góry bardzo dziękuje mój adres [email protected]
Jestem nowicjuszem KIS w dodatku w środowisku wiejskim. Ale na stale osiedlimy się w pomocy ? Jeśli tak to jakiej ? Jeśli podejmą współpracę, czy zechcą skorzystać z pomocy niematerialnej ? Kto zapokiekuje się ich dziećmi ? Ile może być ich w Klubie? Jak długo byłby realizowany program ? Rozumię, że pracując z nimi chcecie doprowadzić do reintegracji społecznej i zawodowej. A może tylko zawodowej ? A może przydałby się im najpierw trening komunikacji interpersonalnej z dyplomowanym terapeutą ?
Proszę o odpowiedzi. To mnie również pomoże precyzować swoje pomysły i działania.