Proszę o pomoc - KDR w wersji elektronicznej - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 26 lip 2023, 10:31

Witam,
Przyszedł dzisiaj do mnie Pan, któremu w aplikacji mObywatel, jego KDR widnieje jako nieważna. Wyświetla się komunikat, że KDR straciła ważność, lub została unieważniona przez gminę.
Pan jest rodzicem więc KDR na wydaną bezterminowo, w systemie również KDR widnieje jako aktywna.

Jak mogę Panu pomóc?
Ira
Stażysta
Posty: 153
Od: 10 kwie 2019, 11:01
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i Karty Dużej Rodziny


Napisano: 26 lip 2023, 13:49

może Pan zmieniał dowód osobisty i trzeba zaktualizować dane? albo zaktualizować dane jak już wejdzie w KDR w mObywatelu (chyba przycisk na dole po prawej).
Jeżeli w systemie jest wszystko OK, to coś jest w apce nie tak. Poaktualizować, albo usunąć KDR z dokumentów i dodać jeszcze raz, albo przeinstalować apkę :)
Po takich poradach nikt do mnie nie wracał z tym problemem (a kilka osób się zdarzyło), więc któraś z tych opcji powinna działać ;)
rikli
Referent
Posty: 412
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 26 lip 2023, 14:03

Dziękuję bardzo :)
Ira
Stażysta
Posty: 153
Od: 10 kwie 2019, 11:01
Zajmuję się: Dodatki mieszkaniowe i Karty Dużej Rodziny



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x