W 2019 roku 5 kart, rodzice i trójka niepełnoletnich.
Aktualne karty mają rodzice i najmłodsza pociecha. Dwójce upłynął termin ważności. Jednemu w 2020 drugiemu w 2021 roku. Teraz dorosła córa studentka składa na siebie elektronicznie. Domyśliłam się, ze chodzi o przedłużenie ważności, bo żadna z opcji nie była wybrana. A system krzyczy, że nie można przedłużyć, bo nigdy nie miała karty. Odnalazłam wniosek matki. A tam dane matki są, ojca są, najmłodszego syna, który ma kartę aktualną, są. Natomiast nie ma żadnych danych najstarszej dwójki.
Próbowałam zrobić wniosek przez dodanie nowego członka rodziny, a system krzyczy, że jej pesel jest w bazie, więc nie jest nowa. Gdy robię duplikat, kieruje mnie do składu rodziny, gdzie niestety córki nie ma. Okazuje się, że w spisie kart osoby, których karty utraciły ważność są wyixowane X. Brak jakichkolwiek danych. Jakby fakt, że od upłynięcia terminu poprzedniej minęło za dużo czasu?
Jak to ogarnąć?