Lotyn pisze: ↑30 maja 2022, 13:03
A co w przypadku, jeśli weryfikacja tożsamości osoby w Centralnej Bazie Beneficjentów pokazuje na czerwono NIEZGODNOŚCI między CBB, a systemem dziedzinowym. Np. w Pomoście jest wprowadzone obywatelstwo ukraińskie, a pokazuje niezgodność. Albo niezgodność w adresie. Czy w taki wypadku wniosek i świadczenie nie trafiają do CBB? Co jest przyczyną tej niezgodności?
Nie, to nie ma wpływu na trafienie do CBB. CBB służy do tego, aby Cię ostrzec, że osoba wystąpiła gdzie indziej, nie tylko w Twojej jednostce. Nie służy do sprawdzenia poprawności danych osobowych, gdyż dane, które są w CBB pochodzą tylko i wyłącznie z tego, co wpiszą Użytkownicy w systemach dziedzinowych, takich jak POMOST.Zatem wystarczy, że ktoś się pomyli i już masz niezgodność. Nie ma się co tym przejmować, jeśli jesteś pewien swoich danych. Do sprawdzenia poprawności danych osobowych służy rejestr PESEL.
pozdrawiam