Cholewcia, popełniłam błąd!! Wpisałam w systemie błędne imię dziecka i teraz muszę zrobić coś z tą kartą, tylko, że nie za bardzo wiem co Proszę pomóżcie mi przez to przebrnąć.
Dodam tylko, że kartę w systemie wydałam, ale przy odbiorze osobistym Pani zwróciła mi uwagę, że córka ma inaczej na imię . Może napiszę notatkę, że zauważyłam błąd przy odbiorze i karty tej nie wydałam interesantowi.
Ja miałam podobną sytuację,popełniłam błąd w nazwisku. Trzeba wejść na tą osobę w szczegóły dać anuluj kartę, później wcisnąć korekta i edytuj . W razie czego dzwoń na infolinię 22 23 54 660.
Jeżeli karta została wydana z błędnymi danymi z winy Użytkownika,by móc zamówić nowy egzemplarz karty z poprawnymi danymi, należy:
1.anulować kartę
2.dokonać edycji danych
3.zamówić ponownie kartę.
By anulować kartę wystarczy w zakładce „Zarządzanie kartami” wybrać „Przeglądanie wniosków” i odszukać osobę, której dane muszą zostać zmodyfikowane. Po kliknięciu na polecenie „Szczegóły” zostanie wyświetlony wniosek zgłoszeniowy rodziny. Należy odszukać osobę, której wydano kartę z błędnymi danymi i nacisnąć „Anuluj aktualną kartę”, a następnie w formularzu wybrać powód anulowania – w omawianym przypadku: „Korekta danych”. Karta zostanie anulowana i możliwe będzie dokonanie odpowiednich zmian w danych oraz ponowne zamówienie karty (polecenie „Zamów korektę karty” jest widoczne tylko z poziomu „Szczegółowych informacji o rodzinie”, czyli po ponownym wejściu do wniosku danej rodziny