Ratujcie!!
Ratujcie!!
Proszę pomóżcie, bo nie mogę dodzwonić się do centrum serwisowego SI KDR. Nie mogę zalogować się w tym zabójczym systemie bo wyskakuje mi informacja, że jest " niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto". Czy ktoś miał taką sytuację?
Re: Ratujcie!!
Też mam taką sytuację
nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać jak usprawnią system...

Re: Ratujcie!!
Juuuż wieeemm!!! Należy na głównym oknie wejść na trzeci obrazek tj. MADM, a nie w MOK, tam będzie trzeba zmienić hasło, bo właśnie z tym to jest związane, z koniecznością zmiany hasła co 30 dni.
Re: Ratujcie!!
Ale z kolei mam znowu inny problem: nie mogę dokonać odbioru przesyłki, wchodzę w karty, odbiór przesyłki, wpisuję numer koperty i niiic, nic!
Jeśli chodzi o pojawianie się przy zamawianiu kart komunikatu "błąd - wystąpił wyjątek" , to Pan z centrum serwisowego powiedział, że należy poczekać do środy (tylko nie dopowiedział której..hehe)
Jeśli chodzi o pojawianie się przy zamawianiu kart komunikatu "błąd - wystąpił wyjątek" , to Pan z centrum serwisowego powiedział, że należy poczekać do środy (tylko nie dopowiedział której..hehe)
-
- Podinspektor
- Posty: 1085
- Rejestracja: 16 gru 2014, 11:47
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: Ratujcie!!
Selenit daj link do tego "trzeciego okna"...
Re: Ratujcie!!
Ja również miałam inf o błędnym haśle lub loginie. Podziałała zmiana hasła na https://kdr.mpips.gov.pl/start/
Centrum telefoniczne nie funkcjonuje w ogóle, nie wierze żeby można było się tam dodzwonić.
System jest niedopracowany żadnych inf o tym ze hasło trzeba zmienić.
Centrum telefoniczne nie funkcjonuje w ogóle, nie wierze żeby można było się tam dodzwonić.
System jest niedopracowany żadnych inf o tym ze hasło trzeba zmienić.
Oprócz Ratujcie!! - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
Niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto.
wnioski
dodanie osoby w rodzinie(męża:)
Jak?
Odbiór przesyłki - numer koperty (nowy system)
jak to jest z przedłużeniem ważności karty?
załączniki - scan
KDR-zapis wniosku w formie roboczej
administrator i pracownik
duplikat
odbiór kart
potwierdzenie przesyłki
błąd wystąpił wyjątek
jak to jest z tym comiesięcznym zapotrzebowaniem w CAS
jak zamówić karty?
Pomóżcie:(:( załamka