Ratujcie!!

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
ODPOWIEDZ
Selenit

Ratujcie!!

Post autor: Selenit »

Proszę pomóżcie, bo nie mogę dodzwonić się do centrum serwisowego SI KDR. Nie mogę zalogować się w tym zabójczym systemie bo wyskakuje mi informacja, że jest " niepoprawna nazwa użytkownika, haslo lub zablokowane konto". Czy ktoś miał taką sytuację?
I89

Re: Ratujcie!!

Post autor: I89 »

Też mam taką sytuację :( nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać jak usprawnią system...
Selenit

Re: Ratujcie!!

Post autor: Selenit »

Juuuż wieeemm!!! Należy na głównym oknie wejść na trzeci obrazek tj. MADM, a nie w MOK, tam będzie trzeba zmienić hasło, bo właśnie z tym to jest związane, z koniecznością zmiany hasła co 30 dni.
Selenit

Re: Ratujcie!!

Post autor: Selenit »

Ale z kolei mam znowu inny problem: nie mogę dokonać odbioru przesyłki, wchodzę w karty, odbiór przesyłki, wpisuję numer koperty i niiic, nic!
Jeśli chodzi o pojawianie się przy zamawianiu kart komunikatu "błąd - wystąpił wyjątek" , to Pan z centrum serwisowego powiedział, że należy poczekać do środy (tylko nie dopowiedział której..hehe)
I89

Re: Ratujcie!!

Post autor: I89 »

Podziałało:) Dzięki :)
nowapa
Podinspektor
Posty: 1085
Rejestracja: 16 gru 2014, 11:47
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: Ratujcie!!

Post autor: nowapa »

Selenit daj link do tego "trzeciego okna"...
marlen

Re: Ratujcie!!

Post autor: marlen »

Ja również miałam inf o błędnym haśle lub loginie. Podziałała zmiana hasła na https://kdr.mpips.gov.pl/start/
Centrum telefoniczne nie funkcjonuje w ogóle, nie wierze żeby można było się tam dodzwonić.
System jest niedopracowany żadnych inf o tym ze hasło trzeba zmienić.
ODPOWIEDZ