Regulamin pracy - zmiana zapisów - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 26 lip 2017, 10:26

Witam. Bradze proszę podpowiedzcie mi jak wprowadzacie zmiany w regulaminie pracy?
U mnie Regulamin pracy został wprowadzony zarządzeniem, w 2015 roku. Teraz niektóre zapisy w regulaminie muszą być zmienione w związku z ciągłymi zmianami w kodeksie pracy.Czy powinnam wprowadzać zmiany do regulaminu z 2015 roku za każdym razem pisząc zarządzenie i podpinać wszystko do pierwotnego regulaminu?
kasieńka 5
Praktykant
Posty: 11
Od: 26 sie 2015, 13:30
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x