Bardzo Wam dziekuję za słowa otuchy
Klient oczywiście nabył prawo do stałego pierwszy raz. Jednakże spotkałam się z opinią, że skoro znałam wcześniej sytuację zdrowotną klienta i wiedziałam, że stara się o orzeczenie niepełnosprawności powinnam poinformować go o możliwości złożenia wniosku o stały i go przyjąć już w momencie złożenia przez niego wniosku do Powiatowego Zespołu....
Następnie powinnam przeprowadzić procedurę zawieszenia postępowania i w chwili otrzymania orzeczenia o umiarkowanym st. przyznać świadczenie od lutego.
Wynika to z zadań pracownika
W odpowiedzi do SKO trzymam się swojej wersji, tj. -wniosek o stały był złożony w kwietniu, więc od kwietnia świadczenie. Ciekawe co na to SKO..dam Wam znać w tej sprawie.
Co do skargi, która została złożona przez klienta w odrębnym piśmie odniosłam się w kilku zdaniach: że nie zostały naruszone przez pracownika kwestie przez niego poruszane o jakoby niemiłym podejściu, niekompetencji..itd...co zresztą jest prawdą, gdyż klient jest wyjątkowo roszczeniowym "pieniaczem" i obchodziłam się z nim jak z jajkiem;)
W sumie niby sytuacja normalna w naszej pracy, ale wkurza się człek- dzień zmarnowany na "tłumaczenie się" w odpowiedzi do SKO....a robota leży
