śp na dziecko studiujące - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 10 mar 2015, 13:31

Witam i proszę o podpowiedź.
Mam niepełnosprawną córkę niepełnosprawną o znacznym stopniu niepełnosprawności.
Córka studiuje i przez pięć dni w tygodniu mieszka w internacie.
Ja nie pracuję, nie jestem zarejestrowana w PUP, nie mam uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego, nie prowadzę działalnoci gospodarczej, nie jestem rolnikiem. czy nalezy mi sie śp na córkę, bo usłyszałam w ops, że skoro studiuje, to nie.
Jak jest w innych ośrodkach czy tak samo ?
klientka

Napisano: 10 mar 2015, 13:39

A to czego nie podejmujesz pracy, skoro cały boży tydzień masz dziecko poza domem i przez ten czas nie musisz sprawować żadnej opieki.
Co ty chcesz brać 1200 zł za leżenie plackiem przed telewizorem całymi tygodniami?
m&m

Napisano: 10 mar 2015, 13:48

samo studiowanie nie jest przesłanką do odmowy.
Problemem jest to, że ty nie sprawujesz opieki. Gdyby córka studiowała w miejscu zamieszkania to by przeszło
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
de Charette
Awatar użytkownika
Administrator
Od: 07 maja 2014, 7:21
Zajmuję się:

Napisano: 10 mar 2015, 14:08

Proszę isc do ośrodka i złożyć wniosek o ŚP to ,że dziecko studjuje to żadna przeszkoda, przecież pani pewnie jej pomaga cały czy zawozi pani córkę na uczelnie ?czy tak ogólnie pani się nią opiekuje? bo jeżeli dziecko przebywa nie więcej jak 5 dni w tygodniu poza domem to się pani ŚP należy po spełnieniu warunków.
SKO

Napisano: 10 mar 2015, 14:20