Witam, proszę o pomoc: gdzie wpisujemy w kolumnie dot. "Faktycznie poniesione koszty/uzyskane dochody budżetu państwa - wydane przez nas środki? Czy tylko w wierszu "7 Dotacja celowa na realizację zadań związanych z przyznaniem Karty Dużej Rodziny", czy trzeba tą kwotę podzielić na na wiersze od 1-6. Dotacji przysługuje nam 356,76, a przekazano nam 209,04 i wydaliśmy 100% tej kwoty.
mam pytanie wykorzystane środki z dotacji - pomimo kosztów nie wykorzystaliśmy żadnych środków, czy piszecie cos w tej kolumnie- za I półrocze 2017 wykorzystane środki, czy zostawiamy zera i piszemy w uwagach koszty z dotacji zostaną wykorzystane do 31.12.2017
Jak wypełnić to sprawozdanie technicznie:
weszłam w moduł sprawozdania, wybrałam S01 - utwórz, mam sprawozdanie ale nie wiem gdzie mogę je modyfikować ???
Na dole jest tylko przycisk zapisz albo wstecz
Mam pytanie odnośnie tego sprawozdania. Jeżeli otrzymaliśmy dotację w wysokości 56,28 z czego wydatkowaliśmy 53,6 i zostało nam 2,68 to czy w pkt 7 mam wpisać kwotę faktycznie wydatkowaną i w uwagach napisać, że kwota 2,68 zostanie wydana do końca roku 2017 czy wpisać całą kwotę z otrzymanej dotacji? I w pkt. 3 wpisać kwotę 2,68 czy 0 skoro jej nie wydaliśmy?
Mam pytanie jeżeli myśmy w ogóle nie dostali pieniędzy na obsługę kart lada chwila pewnie przyjdą to w przyszługujących kosztach wylicza mi wszystko na podstawie wniosków a w faktycznie poniesionych kosztach mam wpisac to samo??