u mnie to samo "wystąpił wyjątek" a karty mają status "do zamówienia" i nie potrafię ich zamówićlena15 pisze:Mi wyszedł komunikat, że zamówienie zostało przekazane do Personalizacji Kart, a w statusie nadal jest do zamówienia. Wyskakuje " Błąd- wystąpił wyjątek". Na infolinię się nie da dodzwonić, próbowałam wczoraj cały dzień.
Ktoś ma pomysł co jest nie tak, bo kończą mi się pomysły, a wniosek jest rozpatrzony.
znakomicieubu pisze:to nie wyjątek wszyscy tak mająudało wam się dopić do peletonu który stoi tu i czeka aż wielki programista upora się z tym błędem w systemie, ponoć ma to nastąpić pod koniec tygodnia, tylko nie wiadomo którego
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spróbuj tam gdzieś wejść w edycję tego wniosku do obsłużenia i szukaj "zatwierdź" może pomoże...dziurd pisze:To pochwalcie się jak dojsć do zamówienia bo ja nadal w OBSŁUŻ siedzę i nie wiem co pyknac kliknac aby pchnąc ten wniosek