Stypendium DM nieuwaga - Dodatki mieszkaniowe

Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 02 lut 2016, 12:49

Witam mam duzy problem i nie moge przestac o nim myslec. Poprostu trapi mnie to.
Od 5 lat pobieram dodatek mieszkaniowy.
Moje dochody to alimenty, renta rodzinna.
Rok temu podjelam studia dzienne i otrzymuje stypendium socjalne i dla niepelnosprawnych.
Kwotowo to bylo: najpierw 600 nastepne 475 teraz 800.
Skladalam wniosek o dodatek mieszkaniowy i wpisywalam renta rodzinna. Nie mialam pojecia ze stypendia sa liczone do dochodu. Niestety pracownik socjalny nie spytal czy jestem studentem zapytal tylko o rodzinne a ja glupia nie pomyslalam ze to sie liczy.
Obliczylam wszystkie dochody i nie przekraczam progu dochodowego.
Nie wiem co mam z tym zrobic
Czy zostawic tak jak jest?
Czy wyjasniac teraz. Niestety nie wiem jak wyglada procedura zwrotu. Czy jesli nie przekraczam dochodu dodatki to muszr to zwrocic? Jesli tak czy to sie rozklada na raty?
Zaklopotana

Napisano: 02 lut 2016, 17:29

napisz pismo z prośba o doliczenie tego dochodu bo nie sądziłaś ze to sie tez uwzglednia i poros o ponowne wyliczenie dodatku
zek1

Napisano: 02 lut 2016, 19:18

no tak czyli zwrot nienależnie pobranego dodatku w podwójnej wysokości i to za pare miesięcy ......... przy tych kwotach stypendium to róznica może być spora ........ oj boleć będzie .........
ale jak cię nikt nie podkabluje to może ci się upiecze (90% szans) bo "wywęszyć" takie stypendium jest trudno
ps nie tylko próg się tu liczy ale średni dochód z 3 miesięcy czyli :
dodatek = wydatki normatywne - 12% średniego miesięcznego dochodu gospodarstwa domowego
(ten procent jest różny podałem najczęściej spotykany a zależy od ilości osób i dochodów)
małe ww
Podinspektor
Od: 11 kwie 2014, 9:44
Zajmuję się:

Napisano: 03 lut 2016, 9:22

Ale to miala bym zwrocic calosc w sensie jak mam dodatku 295 zl. Czy roznice gdy mi ten dodatek dodadza? Np roznica 50 zl w dodatku. Bo nie bardzo rozumiem co jest co.